اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه لنده:

ندای صلح طلبی ایران جهانی شده / تا مذاکره و صلح با آمریکا فاصله زیادی وجود دارد

جانشین سپاه ناحیه لنده گفت: ندای صلح طلبی ایران جهانی شده و ایران اسلامی تا کنون در صحنه‌های مختلفی آمریکا را آزمایش کرده و شاهد عدم صداقت آن‌ها بوده‌ایم که این نشان دهنده فاصله زیاد تا صلح و مذاکره قطعی با آمریکا است.

ندای صلح طلبی ایران جهانی شده / تا مذاکره و صلح با آمریکا فاصله زیادی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ دوم پاسدار خدا کرم مرادی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزی که در خوابگاه شبانه روزی الزهرا (س) برگزار شد با اشاره به ندای صلح طلبی ایران در جهان گفت: ندای صلح‌طلبی ایران اسلامی جهانی شده و همگان به این موضوع اذعان دارند.

وی افزود: تنها سردمداران آمریکایی و صهیونیستی برای این‌که منافع خود را در خطر می‌بینند با آن به مقابله می‌پردازند و این خود عاملی برای تنفر جهانیان از این دو است.

جانشین سپاه ناحیه لنده در ادامه گفت: همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند" اعتماد به آمریکا امری مشکل و غیر قابل قبول است چرا که بد عهدی و عدم صداقت آمریکا برای ما به اثبات رسیده‌ است".

وی افزود: طبق اساسنامه سازمان ملل هر ملتی که پشتوانه مردمی داشته باشد مورد قبول این سازمان بوده و سازمان برای دفاع از آن وارد عمل خواهد شد ولی آمریکا در آغازین روزهایی که ملت ایران به پشتوانه رهبری برخواستند و حکومت شاهنشاهی را ساقط کردند آمریکا و هم‌پیمانانش آغاز جنگ عراق علیه ایران را طراحی و صدام عروسک خیمه شب بازی خود را وارد میدان نبرد کردند.

مرادی تصریح کرد: 34 سال پیش تحریم‌ها علیه ایران آغاز شده و ایران در تنگنا قرار گرفت، اما ملت غیور ایران در طول این مدت با اقتصاد مقاومتی خود توانست این تحریم‌ها را بشکند.

جانشین سپاه ناحیه لنده گفت: آمریکا می‌داند ندای صلح طلبی ایران جهانی شده و ایران اسلامی تا کنون در صحنه‌های مختلفی آمریکا را آزمایش کرده و شاهد عدم صداقت آنها بوده‌ایم که این نشان دهنده فاصله زیاد برای صلح و مذاکره قطعی با آمریکا است.

وی در پاسخ به این سئوال که نظر سپاه پیرامون دکتر روحانی چیست و آیا با این دولت همکاری می‌کند؟ گفت: سپاه تابع قانون و ضوابط کشوری و لشکری بوده و با توجه به قانون دکتر روحانی رئیس جمهور قانونی ایران است و سپاه هم از این انتخاب مردم حمایت می‌کند اما در چارچوب قانون.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: همانطوری که جناب آقای دکتر روحانی در مجمع فرماندهان سپاه گفت: سپاه در امورات سازندگی و عمرانی همگام با دولت انجام وظیفه و برای آبادانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

انتهای پیام/82013/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول