اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران:

زباله مشکل فراگیر روستاهای مازندران است/آمادگی برای آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به آمادگی برای آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا، گفت: زباله مشکل فراگیر روستاهای استان مازندران است.

زباله مشکل فراگیر روستاهای مازندران است/آمادگی برای آموزش طرح تفکیک زباله از مبدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، رضا آزادی‌کناری عصر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی بخش زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه و صدور رایگان پروانه توسط دهیار با مصوبه شورا و کمک موردی دهیار برای تامین مصالح ساختمانی از راهکارهای کمک به تعریض بافت در روستاهاست، بیان داشت: شوراها به عنوان مغز متفکر در روستا و دهیاران به عنوان بازوان شوراهای روستا هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر لزوم استفاده دهیاران از ظرفیت‌های روستا برای دست‌یابی به اهداف توسعه و افزایش درآمد روستاها، افزود: زباله مشکل فراگیر روستاهای استان مازندران است که تفکیک زباله از مبدا راهکار مناسبی برای استفاده از زباله به عنوان طلای کثیف است.

وی بر آموزش روستاییان برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید و خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران آمادگی آموزش اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا برای روستاییان را دارد.

آزادی‌کناری بر لزوم اجرای طرح‌های مختلف روستایی به صورت مشارکتی تاکید و تصریح کرد: از تشکیل تعاونی دهیاران حمایت و تجهیز می‌کنیم.

انتها ی پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول