اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی:

دیار اترک به یمن سفر رهبری در حال زدودن غبار محرومیت است

حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد ورود رهبری به این استان در بیانیه‌ای آورده است: دیار اترک به یمن سفر رهبری در حال زدوده شدن غبار محرومیت است.

دیار اترک به یمن سفر رهبری در حال زدودن غبار محرومیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر این خبرگزاری نمابر شده آمده است: هنوز صدای پر طنین و روح نواز رهبری معظم انقلاب در وصف مردم این منطقه که «غیورند ، دین دارند ، مرزبانند، سرزنده و با نشاط و شجاعند» در فضای عطرآگین حضورشان در شهر طنین‌انداز است.

در این بیانیه تصریح شده است: آقا جان به یاد خواهیم داشت که سفارشمان کردی که «عزم راسخ، امید،کار و تلاش پیگیر، آمادگی و هوشیاری و برنامه ریزی، صبر  و مقاومت» کلید واژه‌های پیشرفت است که در «منطق انقلاب و اسلام» و با «هدف متعالی پیشرفت همه جانبه کشور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی از مسیر معنویت و بندگی خداوند منجر به حیات طیبه خواهد شد.

در این بیانیه با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر  ایجاد روحیه استقلال، روحیه قدر خود شناختن، روحیه عدم تسلیم که به برکت اسلام و قرآن در ملت به وجود آمده است و موجبات عصبانیت دشمن را  فراهم ساخته تصریح شده است:  تحریم‌های غیر منطقی و در واقع وحشیانه را جنگ برای ملت تلقی نموده و فرمودی ، اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ای هم صرفنظر کند تحریم‌ها برداشته نخواهد شد.

در این بیانیه به مناسبت سالگرد سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی آمده است: نخبگان حوزه و دانشگاه، رسانه و تریبون دارها، مدیران دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های فرهنگی که با تعلیم و تربیت سرو کار دارند موظف به برنامه‌ریزیند ؛ که خودباوری را در جوانان و کودکان تقویت کنند؛ حلم و بردباری را در تعامل بکار گیرند و به کار جمعی، تعاون و همکاری با یکدیگر همت گمارده و به استعدادها و توانایی‌ها توجه کنند. نشاط ایجاد کنند و امید را افزایش دهند.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی مهرماه سال گذشته به مدت هشت روز میهمان مردم خراسان شمالی بودند.

انتهای پیام/63002/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول