اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

شهرک‌های صنعتی نقش موثری در پیشرفت اقتصادی دارند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شهرک‌های صنعتی نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی دارند.

شهرک‌های صنعتی نقش موثری در پیشرفت اقتصادی دارند

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: واحد تولیدی سوغاتی شاهین‌دژ با سرمایه‌گذاری بیش از 350 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی این واحد تولیدی را در شمال غرب کشور بی همتا عنوان کرد و ادامه داد: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 470 نفر ایجاد خواهد شد.

پرنیان ابراز داشت: شرکت نگین شهد ماهان تولید کننده انواع بیسکوئیت و کلوچه که در سال 90 تعطیل شده بود که مجدداً به بهره‌برداری رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: 15 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این واحد تولیدی سرمایه‌گذاری شده است و با راه‌اندازی مجدد این واحد زمینه اشتغال برای 30 نفر فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و زیر بنایی به مساحت یک هزار و 350 متر مربع در شهرک صنعتی شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسیده است.

پرنیان با بیان اینکه محصولات این واحد تولیدی با نام تجاری تاپو و ناملی تولید می‌شود، عنوان کرد: تولیدات این شرکت علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای افغانستان و عراق صادر می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از توسعه متوازن صنعت در استان و ایجاد فرصت‌های شغلی در تمام نقاط کشور آمادگی ایجاد و بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اذعان داشت: سیاست کاری شرکت در سال جاری، سیاست توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است.

پرنیان با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشد، تصریح کرد: باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شأن و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی سازی برسانیم.

انتهای پیام/61005/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول