اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

5 شهرک صنعتی در آذربایجان‌شرقی در حال احداث و راه‌اندازی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تمام اسناد واحدهای صنعتی در شهرک سرامیک مرند آماده واگذاری است، گفت: پنج شهرک صنعتی در استان در حال احداث و راه‌اندازی است.

5 شهرک صنعتی در آذربایجان‌شرقی در حال احداث و راه‌اندازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمدعلی عسگری صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره 2 مرند و ناحیه صنعتی زنوز اظهار کرد: چندین سال بود که واحدهای صنعتی و کارآفرینان در شهرک سرامیکی مرند از نظر سند مشکل داشتند و این مشکل با تلاش مسئولان رفع شده و تمام اسناد زمین‌های واحدهای تولیدی در این شهرک به صورت شش دانگ آماده واگذاری است.

وی همچنین از احداث و راه‌اندازی پنج شهرک صنعتی امسال در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این شهرک‌ها دو واحد در شهرستان میانه و چاراویماق و دو واحد دیگر در شهرستان مرند هستند که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این شهرک‌ها هستیم.

عسگری اضافه کرد: با راه‌اندازی این شهرک‌ها شاهد رشد و رونق اقتصادی، تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان‌ها برای جوانان جویای کار و سرمایه‌گذاران گام مهمی برای شناساندن استعدادهای اشتغال‌زایی است.

ایجاد اشتغال برای 6 هزار نفر با احداث دو شهرک‌ صنعتی در شهرستان مرند

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام مراحل اجرایی از نظر استعلام و طراحی در این دو شهرک مرند صورت گرفته است، افزود: شهرک شماره 2 مرند در زمینی به وسعت 500 هکتار در 200 قطعه مناسب و ناحیه صنعتی زنوز در زمینی به وسعت 35 هکتار برای 50 قطعه تفکیک شده که استقرار و امکان واگذاری واحدهای 9 گانه صنعتی برای سرمایه‌گذاران در این منطقه را فراهم می‌کند.

عسگری اظهار کرد: برای آسفالت و جدول‌کشی شهرک شماره 2 مرند 500 میلیون تومان و ناحیه صنعتی زنوز 230 میلیون تومان اعتبار اولیه پیش‌بینی شده که تا یک سال آینده به بهره‌برداری و برای 6 هزار نفر نیز زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی همچنین افزود: برای تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی و واگذاری به سرمایه‌گذاران در این دو شهرک  به 38 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول