اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان لرستان

سامانه دیجیتال بر فراز ارتفاعات بلوران کوهدشت راه‎اندازی شد

با حضور جمعی از مسئولان لرستان، سامانه دیجیتال بر فراز ارتفاعات بلوران کوهدشت راه‎اندازی شد.

سامانه دیجیتال بر فراز ارتفاعات بلوران کوهدشت راه‎اندازی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، به مناسبت عید قربان و با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان از جمله الهیار ملکشاهی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون قضایی مجلس، حجت‌الاسلام ابراهیمی طهماسبی امام جمعه، کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور، فرماندار شهرستان کوهدشت و جمع زیادی از اهالی این دو بخش که با وسایل نقلیه شخصی خود را به محل افتتاح این سامانه در ارتفاعات بلوران رسانده بودند، این سامانه به بهره‎برداری رسید.

با راه‎اندازی سامانه دیجیتال بر فراز کوه‎های سر به فلک کشیده و صعب‎العبور بلوران، مردم مراکز بخش‎های گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت نیز تصاویر دیجیتال را دریافت کردند.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان صبح امروز در این آیین به روند توسعه سامانه دیجیتال در مناطق مختلف استان لرستان اشاره کرد و گفت: به فضل الهی و به کمک مسئولان رسانه ملی و مسئولان استانی ، لرستان با ضریب نفوذ حد اقل 82 درصد پخش دیجیتال یکی از استان‎های پیشروی کشور در این زمینه است.

فتاح کمری، اعتبار هزینه شده برای راه‎اندازی سامانه دیجیتال در بخش‎های گراب و کوهنانی را سه میلیارد ریال اعلام کرد و متذکر شد: با این سامانه بیش از 25 هزار نفر دیگر از جمعیت استان تحت پوشش قرار می‎گیرد که به این ترتیب از کل جمعیت یک میلیون و 750 هزار نفری لرستان، جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان راه‎‌اندازی این سامانه در بخش‌هایی مانند رومشکان و بیرانشهر را نیز از اولویت‌های بعدی صدا و سیما دانست و اذعان داشت: با کمک همیشگی مسئولان استان از جمله نمایندگان و استاندار محترم و حمایت کما فی‌السابق مسئولان رسانه ملی در آینده نزدیک در این بخش‌ها نیز شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.

اللهیار ملکشاهی، نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس نیز در این آیین ضمن قدردانی ویژه از مدیران و همکاران صدا و سیمای مرکز لرستان، گام‎های رسانه ملی و رسانه استانی در مسیر توسعه صنعت دیجیتال در رادیو و تلویزیونی کشور را در خور تأمل و تحسین توصیف کرد و اذعان داشت: امروز اقشار مختلف مردم مخصوصاً در استان لرستان به خوبی با برنامه‌های جذاب و فاخر رسانه ملی و رسانه استانی در ارتباط بوده و از این برنامه‎ها بهره‌مند می‎شوند که همین برقراری ارتباط و بهره‎مندی، راه را بر تهاجم همه‌جانبه فرهنگی از طریق رسانه‎های معاند ماهواره‌ای بسته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز طی سخنانی با ارزشمند دانستن این حرکت بزرگ رسانه‎ای توسط همکاران صدا و سیما، یادآور شد: صدا و سیما امروز با تولید برنامه‎های مؤثر فرهنگی و دینی و با ترویج روحیه معنویت در جامعه به تنهایی در برابر هجمه شدید رسانه‎های غرب قد علم کرده و به فضل الهی پیروز میدان بوده است.

در پایان این آیین مردمی که خود را برای این مراسم به فراز ارتفاعات رسانده بودند، در کنار مسئولان و همکاران صدا و سیما عکس یادگاری گرفته و مراتب رضایت و شادی خود را اینگونه نشان ‎دادند.

انتهای پیام/2304/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول