اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه:

سازماندهی نخبگان اداری با تشکیل بسیج کارمندی محقق می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه گفت: شناسایی و سازماندهی فرهیختگان و نخبگان جامعه اداری با تشکیل بسیج کارمندی بهتر محقق می‌شود.

سازماندهی نخبگان اداری با تشکیل بسیج کارمندی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضانعلی فرح‌بخش صبح امروز در نخستین نشست شورای اندیشه و همفکری بسیج کارمندی بشرویه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون در دهه چهارم یعنی دهه پیشرفت و عدالت و حرکت به سمت تحقق جامعه اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز گسترش کمی و کیفی بسیج و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی به عنوان تشکل واقعی حزب‌الله برای کمک به تحقق جامعه اسلامی مطرح است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه متذکر شد: توجه به این موضوع ضرورت فراهم آوردن ساز و کارهای مناسب برای حضور سازمان یافته نخبگان، فرهیختگان، صاحبنظران و اندیشه‌ورزان در این عرصه را بیش از پیش مشخص می‌کند.

فرح‌بخش تاکید کرد: بسیج کارمندی با شناسایی برجسته‌ترین افراد اندیشه‌ورز و صاحب‌نظر در جامعه اداری آن شهرستان در قالب شورای اندیشه و همفکری بسیج کارمندی زمینه استفاده از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جامعه اداری را فراهم می‌آورد.

وی کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در ادارات را از مهم‌ترین اهداف تشکیل بسیج کارمندی عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه اضافه کرد: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده میلیونی و ایفای نقش سازمان یافته کارمندان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی و همچنین کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در ادارات در تشکیل بسیج اداری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/69006/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول