اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

مذاکره با آمریکا معامله تجاری نیست

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه مذاکره با آمریکا معامله تجاری نیست، گفت: برخی کهنه‌کاران سیاسی و بازنشسته می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا را محو کنند.

مذاکره با آمریکا معامله تجاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در ایرانشهر اظهار داشت: باید تربیت اسلامی، رفتار اسلامی، مهربانی و رافت را همواره مدنظر داشته باشیم که این امر می‌تواند فرزندان ما را به تربیت و رفتار اسلامی هدایت کند.

امام جمعه ایرانشهر با تبریک هفته ولایت و امامت بیان کرد: مشکل ما با آمریکا مشکل اعتقادی است و این مشکل برخاسته از نص قرآن است.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر ادامه داد: مذاکره با آمریکا معامله تجاری نیست و این برخی کهنه‌کاران سیاسی و بازنشسته هستند که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا را محو کنند.

طاووسی بیان کرد: مردم ما تا خون در بدن دارند محال است ثمرات انقلاب و حاصل خون شهیدان را با نان و احسنت استکبار معاوضه کنند، مردم بیدارند و آگاه و هرکدام یک تحلیل‌گر سیاسی و با بینش، چرا مسئولان می‌گویند خزانه ما خالی است، چرا دشمن را شاد می‌کنند، چرا ما را در مقابل تحریم‌ها ضعیف معرفی می‌کنند.

امام جمعه ایرانشهر شکوه و عظمت مراسم و مجالس مربوط به عید غدیر را در گرو حضور مردم دانست و از عموم مسلمانان برای حضور مسئولانه در این مجالس دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/75004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول