اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

آمریکایی‌ها از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها خسته شده‌اند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم آمریکا به دنبال هوای تازه هستند چرا که از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها خسته شده‌اند.

آمریکایی‌ها از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها خسته شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن از فشار اقتصادی بر روی مردم هدفی خاص دارد، اظهار کرد: به دنبال این هستند که باور دینی مردم را هدف قرار دهند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: باورهای دینی مردم سد راه آن‌ها قرار دارد و امروز اگر مقاومتی در برابر استکبار در کل جهان می‌شود همه به مدد باورهای دینی است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمن برای تضعیف روحیه مسلمانان و جلوگیری از نشر اسلام‌گرایی اکنون به فشار اقتصادی بر روی امت اسلامی روی آورده که باید هوشیاری به خرج دهیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج، توطئه‌های دشمن را در حال افزایش دانست و گفت: باید در برابر این توطئه‌ها بصیرت و درایت به خرج داد تا بتوان اثرات آن را از بین برد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج بخشی از اظهارات خود را به مشکلات اقتصادی کنونی آمریکا و دلایل و عوامل آن اختصاص داد و افزود: تعطیلی دولت آمریکا و فشاری که اکنون تحمل می‌کنند به دلیل اختلافات دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه است.

حسینی‌صدر از تبعات و اثرات این تعطیلی گفت و افزود: به 800 هزار کارمند گفته شده بر سر کار خود حاضر نشوند که به معنای بن‌بست اقتصادی در این کشور است.

وی خسارات وارده به اقتصاد آمریکا را روزانه 300 هزار دلار از این بابت دانست و گفت: به دلیل نزدیکی انتخابات آمریکا، مردم آن کشور قربانی لج و لجبازی دو گروه سیاسی در آن کشور شده‌اند و البته نشان داده‌اند که از آن‌ها خسته شده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح در همین خصوص گفت: مردم آمریکا در جنبش وال‌استریت در گذشته هم اعلام کرده بودند که از این دو حزب خسته شده‌اند و به فکر هوای تازه با ضلع سومی به غیر از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در بخش دیگری از خطبه‌ها به هزینه کردن از جان و مال بلاد اسلامی توسط آمریکا برای بقای رژیم صهیونیستی گفت و افزود: آمریکا به صورت مستقیم نشان داده که می‌خواهد منافع کشورهای اسلامی را فدای این غده چرکین صهیونیستی کند.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول