اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق ملت دفاع کنند

امام جمعه خرم‌دره گفت: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق مسلم و قانونی ملت دفاع کرده، ذره‌ای در این باره کوتاه نیامده و بدانند مردم حامی و پشتیبان ٱنها هستند.

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق ملت دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره و در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به فراز و ابواب الایمان اظهار داشت: امامان معصوم (ع) دروازه‌های ایمان هستند و ا گر کسی بخواهد به فضای عطرآگین ایمان وارد شود، باید از ائمه (ع) آغاز کند.

وی افزود: امام حسن عسگری (ع) فرمودند اگر محمد و اوصیای او نبودند شما همانند چهار پایان حیران و سرگردان می ماندید، زیرا واجبی از واجبات الهی را نمی‌شناختید، بنابراین ایشان ذات مقدس دروازه معارف، علوم، احکام و اعتقادات هستند، همان گونه که وارد شدن به یک آبادی از غیر دروازه آن ممکن نیست.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: وارد شدن به شهر علم معارف و احکام الهی جز از دروازه اهل بیت (ع) امکان ندارد.

وی در ادامه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و دهه ولایت گفت: غدیر خم عید الله الاکبر و غدیر شناسنامه و آبرو و سند حقانیت اهل بیت (ع) و تشیع است و ما وظیفه داریم که این واقعه ماندگار را زنده نگهداریم.

حجت‌الاسلام نورپور با بیان اینکه در غدیر جانشین پیامبر و حکومت اسلامی تعیین شد، تصریح کرد: در غدیر دین کامل شد و دشمنان مایوس شدند.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت مرحوم حاج سید مصطفی خمینی یار و یاور و فرزند امام عزیز به مذاکره هسته‌ای کشورمان با 1+5 اشاره کرد و ضمن تقدیر از تیم هسته‌ای کشورمان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما به دولت و تیم مذاکره کننده خود اعتماد داریم ولی به طرف‌های مقابل و به ویژه به آمریکا و غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و لذا از تیم هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم اولا مراقب حیله، مکر و نقشه‌های دشمن بوده و با چشم باز و عصای احتیاط به مذاکره ادامه دهند.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: ثانیا از آنجا که مردم محرم و ولی نعمت و مدد رسان نظام هستند لازم است، مسئولان و مردم را در جریان امور مذاکرات قرار دهند.

وی تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید از حق و حقوق مسلم و قانونی ملت دفاع کنند و ذره‌ای در این باره کوتاه نیامده و بدانند که مردم عزیز و وفادار حامی و پشتیبان آنها هستند.

انتهای پیام/2308/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول