اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران خبر داد

ساخت فیلم آموزشی در موسسه بازیافت مازندران

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران از تولید و پخش برنامه تلویزیونی در موسسه بازیافت و مدیریت مواد زائد جامد استان خبر داد.

ساخت فیلم آموزشی در موسسه بازیافت مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، علی حجازی گفت: براساس قرارداد مشارکتی موسسه بازیافت و مدیریت مواد زائد جامد استان با شرکت سروش صدا و سیمای مرکز مازندران برنامه‌ای در حوزه پسماند در حال تهیه و ضبط است.

رئیس هیئت امنا موسسه بازیافت مازندران اظهار داشت: این برنامه کاملاً آموزشی بوده و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با صدا و سیمای مرکز مازندران از ماه آینده از این مرکز پخش می‌شود.

حجازی با بیان اهداف، عملکرد و برنامه‌های موسسه بازیافت افزود: این برنامه آموزشی با حضور کارشناسان این حوزه در سازمان همیاری شهرداری‌ها، موسسه بازیافت، ادارات کل مرتبط با موضوع و شهرداری‌های استان تهیه و تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران بیان داشت: با فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین رسانه ملی می‌توان نقشی قابل توجه در کاهش تولید زباله و پسماند داشت و محیط زیست و طبیعت سبز استان را از آلودگی نجات داد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول