اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

صدور مجوز صادرات فرآورده‌های خام دامی به صورت اینترنتی انجام می‌شود

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از صدور مجوزهای صادرات فرآورده‌های خام دامی به صورت اینترنتی خبر داد.

صدور مجوز صادرات فرآورده‌های خام دامی به صورت اینترنتی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، بهراد زندیه اظهار کرد: برای گسترش دولت الکترونیک و کاهش مراجعات شرکت‌ها برای صادرات فرآورده‌های خام دامی از اول مهرماه مجوزهای صادرات از طریق سایت اینترنتی قرنطینه و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور به آدرس www.e-ivo.ir انجام می‌پذیرد.

وی افزود: نظارت و کنترل فرآورده‌های خام دامی برای صادرات به کشورهای همسایه از جمله وظایف حاکمیتی دامپزشکی است و شرکت‌ها مطابق دستورالعمل موجود در سایت می‌توانند جهت اخذ مجوزهای لازم به سایت قرنطینه و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور مراجعه کنند.

زندیه با اشاره به نقش سازنده دامپزشکی در ارتقای سلامت و کیفیت محصولات دامی گفت: اداره ‌کل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی گام‌های بسیار مؤثری را برای تسهیل صادرات برداشته که در این خصوص استقرار کارشناس دامپزشکی به صورت تمام وقت و راه‌اندازی سیستم یکپارچه قرنطینه در گمرک‌های استان برای نظارت و صدور گواهی بهداشتی دامپزشکی برای محموله‌های صادراتی فرآورده‌های خام دامی از جمله آن اقدامات است.

انتهای پیام/60001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول