اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

پدافند غیرعامل استقرار و حفظ امنیت پایدار را تحقق می‌بخشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: استقرار امنیت پایدار و حفظ اقتدار و صلابت ایران اسلامی با همسویی برنامه‌های پدافندی و پدافند غیرعامل محقق خواهد شد.

پدافند غیرعامل استقرار و حفظ امنیت پایدار را تحقق می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته  پدافند غیرعامل در استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره در منویات و فرمایشات حکیمانه خود به اهمیت توجه به مقوله پدافند عامل در کشور اشاره کرده‌اند، که این امر موجب شده تا حرکت به سمت تحقق اهداف مورد نظر معظم‌له در اولویت برنامه‌های مدیران و مسئولان  دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور و استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به افق پیش‌بینی شده در مسیر استقرار سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پدافند غیرعامل همه باید با هوشیاری و درایت نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت زیرساخت‌های حیاتی اقدام کرده و برای رفع نارسایی و ارتقا سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مواجه شدن با تهدیدات امنیتی به ویژه در خصوص زیرساخت‌های حیاتی و حساس در جامعه تلاش کنیم.

جانشین رییس شورای پدافند غیرعامل استان کردستان گفت: باید با افزایش میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه پدافند غیرعامل از منابع ملی و حیاتی صیانت کرد و آسیب‌های احتمالی را به حداقل رساند.

حسن‌زاده تصریح کرد: جمهوری اسلامی به حساسیت مقوله پدافند غیرعامل واقف است و در این رابطه در بسیاری از زمینه‌ها با اتخاذ راهکارهای مورد نیاز از آمادگی مطلوبی در بحث پدافند غیرعامل برخوردار است. 

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌های جمعی به ویژه رسانه ملی در مورد اهمیت شناخت جامعه از مباحث پدافند غیر عامل تاکید و خواستار برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای تهیه برنامه‌های آموزشی با هدف تشریح ماهیت این مبحث برای احاد مردم شد.

حسن‌زاده در پایان از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در جلسات و نیز شورای اداری شهرستان‌ها مباحث پدافند غیرعامل را طرح و ضرورت آن را به کارکنان و پرسنل متذکر شوند.

انتهای پیام/79001/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول