اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم خبر داد

کاهش سرانه آرد نانوایی‌ها در شهرستان جهرم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: با توجه به کشاورزی بودن این شهرستان و وجود کارگرهای فصلی کاهش سرانه آرد نانوایی‌ها مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.

کاهش سرانه آرد نانوایی‌ها در شهرستان جهرم

بهنام اتحاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار کرد: با توجه به ضریب جمعیتی این شهرستان سرانه آرد نانوایی‌ها 123 تن مازاد بر سهمیه بوده است.

وی با بیان اینکه طبق ابلاغ اداره غله، سرانه نانوایی‌ها از 10 کیلوگرم به 7.5 کیلوگرم برای نانوایی‌های شهری و 8.58 کیلوگرم برای نانوایی‌های روستایی کاهش یافته است، افزود: با توجه به کشاورزی بودن شهرستان جهرم و وجود کارگرهای فصلی که در ایام مختلف سال به این شهرستان رجوع می‌کنند کاهش سرانه آرد نانوایی‌ها مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با اشاره به بازرسی‌های این اداره از نانوایی‌های سطح این شهرستان ادامه داد: باید مقدار سهمیه آرد مازاد برخی نانوایی‌ها کسر و به نانوایی‌هایی که سهمیه آنها کم و مشتری بیشتری دارند، منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه در بازدید از 57 نانوایی سطح این شهرستان 19 مورد تخلف شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت از تخلفات این واحدهای نانوایی بوده است.

اتحاد همچنین با اشاره به تعویض دستگاه‌های نان ریزشی در این شهرستان نیز گفت: با توجه به غیربهداشتی بودن این دستگاه‌ها، تمام نانوایی‌هایی که دارای دستگاه نان ریزشی بودند تعویض و جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها شش نانوایی جهرم از دستگاه نان ریزشی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت تعویض دستگاه‌های نان ریزشی برای این شش نانوایی آذرماه امسال تعیین شده است.

انتهای پیام/2448/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول