اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل:

طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی در مجلس / مسئولان در قبال راه‌های روستایی پاسخگو باشند

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از تذکر به وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجلس پاسخگوی سئوالات ما خواهد بود.

طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی در مجلس / مسئولان در قبال راه‌های روستایی پاسخگو باشند

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با طرح سئوالی در ارتباط با مشکلات راه و شهرسازی شهرستان‌های خلخال و کوثر وزیر راه و شهرسازی به مجلس خوانده شده تا پاسخگوی سئوالات باشد.

وی عنوان کرد: با حضور وزیر در دفتر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم خلخال و کوثر در این حوزه مطرح خواهد شد و یکی از سئوالات نیز در خصوص عملکرد اداره راه و شهرسازی در حوزه جنوب استان و شهرستان‌های خلخال و کوثر است.

این نماینده مجلس افزود: در این جلسه حول سه موضوع مهم از وزیر سئوال خواهد شد که از جمله آن‌ها حوزه راه روستایی است که به رغم افزایش میزان برخورداری مردم روستاهای خلخال و کوثر از 25 درصد به 35 درصد راه مناسب در یک سال اخیر اما از میانگین استانی و حتی کشوری به 70 درصد به بالا فاصله داریم.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: به رغم اعتبار 2 میلیارد ریالی در چند روز گذشته خواسته ما این بود که شهر خلخال و کوثر در برخورداری از این نعمت اولیه باید به میانگین استانی برسد.

وی محور دوم سئوالات را در خصوص جاده‌ها و راه‌های در حال احداث بین شهرها اعلام کرد و گفت: این موضوع به محور خلخال - فیروز و مکاتبات صورت گرفته برای پرداخت بخشی از اعتبارات تخصیصی این محور است که به مدیر‌عامل شرکت ساخت و توسعه راه‌ها ارجاع شده است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تاکید کرد: محور کلور- درام پروژه روستایی دیگری است که 2 میلیارد ریال اعتبار از وزیر برای این محور درخواست کردیم که مقرر شد مساعدت‌های لازم انجام گیرد.

جعفری بنه خلخال یادآور شد: احداث تونل بین خلخال -  گیلان خواست دیگر ما از وزیر راه و شهرسازی است که دستور بررسی و پاسخ را از شرکت ساخت و توسعه راه‌ها خواستیم.

وی ابراز داشت: موضوع بعدی سئوال ما از وزیر در خصوص حفظ و تعمیر جاده‌های موجود است که درخواست مشارکت در خصوص تسهیل در روند انجام، تعمیر و اقدامات ایمن‌سازی این محور و دستور ساخت تنها محورهای ارتباطی خلخال با استان گیلان است که قول مساعد در این زمینه داده شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاده هشتجین - خلخال که بیش از 20 سال قبل آسفالت‌ریزی شده و وضع بسیار نامناسب و ناایمنی دارد از وزیر دستور لازم برای ساخت و بازسازی آن گرفته شده است.

جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: پیگیری مطالبات و خواسته‌‌های مردم در راستای دستیابی به راه‌های ایمن و مطمئن از اهم برنامه‌های بنده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با معاون روستایی وزیر و دکتر نوبخت قرار است افزایش اعتبارات این حوزه انجام شود تا مشکلات راه خلخال و کوثر برطرف شود.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول