اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ارائه فیلمی از مشکلات اصفهان در دیدار با رئیس جمهور

نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر ومیمه در مجلس با بیان اینکه فیلمی از مشکلات استان در دیدار با رئیس جمهور ارائه خواهد شد، گفت: اعضای مجمع نمایندگان اصفهان در حین دیدار با حجت‌الاسلام روحانی به شرح این فیلم خواهند پرداخت.

ارائه فیلمی از مشکلات اصفهان در دیدار با رئیس جمهور

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیداری که اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور دارند، اظهار کرد: دراین دیدار هر نماینده ای به تناسب مشکلات حوزه انتخابیه خود را بیان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فیلمی از معضلات و مشکلات استان اصفهان به خصوص در بخش آب جهت ارائه آماده شده است، افزود: این فیلم نشان‌دهنده عمق مشکلات و معضلات استان اصفهان است که اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در حین دیدار با حجت‌الاسلام روحانی به شرح این فیلم خواهند پرداخت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه پیگیری‌های لازم را به همراه مسئولین استان اصفهان جهت مرمت و بازسازی آثار باستانی و تاریخی شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار انجام داده‌ایم، ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه نقدینگی در دولت وجود دارد این امر مانع کندشدن عملیات مرمت و بازسازی آثار و میراث تاریخی در شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار شده است.

وی با اشاره به بحث پیگیری ثبت معنوی نان و کلوچه شهرهای کمشچه و سین تصریح کرد: این پیگیری نیز نیازمند همکاری اهالی شهرهای ذکر شده است.

انتهای پیام/63023/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول