اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنحان مطرح کرد

ورود قابل ملاحظه مددجویان کمیته امداد استان زنجان در چرخه اشتغال

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ورود قابل ملاحظه مددجویان این نهاد در چرخه اشتغال خبر داد.

ورود قابل ملاحظه مددجویان کمیته امداد استان زنجان در چرخه اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید محمدرضا خان‌محمدی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از اداره کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه‌های تحولی کمیته امداد و اقدامات این نهاد برای توانمندسازی خانواده‌ها اظهار داشت: با پشتیبانی مسئولان نظام، مشارکت مردم، تلاش امدادگران و همراهی جامعه هدف در حال حاضر تعداد قابل ملاحظه‌ای از مددجویان کمیته امداد استان زنجان در چرخه اشتغال فعال هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه هدف گفت: خوشبختانه در استان همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی هستیم که این موضوع نشان از اعتماد بیش از پیش مردم به کمیته امداد و ارتباط تنگاتنگ امدادگران با خیران و نیکوکاران و توجه مردم به نیازمندان است.

این مسئول ادامه داد: برخلاف شرایط موجود با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش شده است که جمعیت زیر پوشش کمیته امداد با کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها، هدفمندی و زمان‌داری خدمات‌ مدیریت شود، البته این به معنی عدم ورود مددجویان جدید به چرخه حمایتی امداد نیست، بلکه در کنار ورود خانواده‌های جدید، تعدادی از خانواده‌های قبلی نیز با ارائه خدمات اشتغالزایی و سایر خدمات  توانمندسازی از چرخه حمایتی امداد خارج می‌شوند.

* درخواست برطرف ساختن مشکل مددجویان در بازپرداخت اقساط معوقه

ولی‌زاده در ادامه با تاکید بر ضرورت رفع مشکل موجود در زمینه بازپرداخت اقساط معوقه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، رفع مشکلات پرداختی تسهیلات اشتغالزایی و قانونگذاری برای اشتغالزایی و جذب در بازار کار فارغ‌التحصیلان دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امیدواریم با همت نمایندگان مجلس شاهد تقنین قوانینی برای رفع مشکلات یاد شده باشیم که عملیاتی شدن آنها تاثیر بسزایی در توانمندسازی جامعه هدف امداد خواهد داشت.

در پایان محمدرضا خان‌محمدی، نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در توانمندسازی جامعه هدف تصریح کرد: خوشبختانه طی 35 سال گذشته شاهد حرکت امداد در مسیر کمک به فقرزدایی و کاهش محرومیت در کشور بودیم که نقش کمیته امداد در این زمینه انکارناپذیر است.

لازم به ذکر است در این دیدار با عنایت به شهرستان شدن سلطانیه، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از روند اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در استقرار مدیریت امداد در این شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول