اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت ساری خبر داد

رقابت اسکیت‌بازان ساروی در جام زنده‌یاد جابر معافی

رئیس هیئت اسکیت ساری از رقابت اسکیت‌بازان ساروی در جام خبرنگار فقید استان زنده‌یاد جابر معافی خبر داد.

رقابت اسکیت‌بازان ساروی در جام زنده‌یاد جابر معافی

مهدی امیرفخریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و یادواره زنده‌یاد جابر معافی مسابقه اسکیت در سطح باشگاه‌های شهرستان ساری با حضور ورزشکاران زن و مرد در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: این مسابقه بزرگ سوم آبان در محوطه ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری با حضور ورزشکاران برتر زن و مرد قهرمانی استان و شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت ساری با اشاره به همایش بزرگ اسکیت عمومی در مرکز استان افزود: در هفته دفاع مقدس به پاس زحمات سرداران و 10 هزار شهید استان این همایش با حضور اسکیت‌بازان ساروی در سطح خیابان‌های شهر برگزار شد.

امیرفخریان اسکیت را پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در مرکز استان نام برد و اظهار داشت: این رشته ورزشی به صورت همگانی در حال رشد و توسعه است.

وی گفت: برای رشد و توسعه این رشته ورزشی نیاز است که مسئولان شهرستانی به ویژه شهردار توجه بیشتری داشته باشد تا با همکاری همدیگر بتوانیم پیست‌های اسکیت را در سطح پارک‌های شهر احداث کنیم.

رئیس هیئت اسکیت ساری در پایان از حضور یک‌هزار و 700 ورزشکار سازمان یافته در ورزش اسکیت در این شهرستان خبر داد و افزود: ساری همواره براساس عملکرد و فعالیت در طول این رشته ورزشی از برترین‌های هیئت استان است.

انتهای پیام/86005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول