اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند:

کارگروه تخصصی ستاد مدیریت بحران در دماوند تشکیل شود

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند گفت: کارگروه تخصصی ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند باید تشکیل شود.

کارگروه تخصصی ستاد مدیریت بحران در دماوند تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدسهیل نجبایی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری دماوند بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی شهرستان دماوند، تشکیل این کارگروه تخصصی ضرورت دارد.

وی افزود: همچنین درصدد برگزاری مانور تجهیزات و امکانات نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند هستیم.

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند برگزاری این مانور را هم برای اعلام آمادگی و هم برای رفع نواقص موجود بسیار مؤثر خواند.

نجبایی در ادامه به همکاری و هم‎پوشانی مطلوب بین دستگاه‎ها در شرایط بحران اشاره و اظهار کرد: وقتی مشکلی در شهرستان دماوند پیش آید، همه دستگاه‎ها موظف به همکاری هستند تا مشکل را برطرف کنند.

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند در خصوص اسکان اضطراری در شهرستان دماوند تصریح کرد: بخشداری‎ها و شهرداری‎ها، تمهیدات لازم برای تعیین محل‎های اسکان اضطراری را اندیشیده و نتیجه را به مدیریت ستاد بحران ارسال کنند.

وی همچنین شرکت پخش فرآورده‎های نفتی شهرستان دماوند را موظف به تأمین سوخت مورد نیاز خودروهای نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران، مثل شهرداری‎ها، اداره راه، پلیس راه، هلال احمر و ... کرد.

نجبایی در ادامه خطاب به اداره برق شهرستان دماوند تصریح کرد: رسیدگی سریع به قطعی برق در روستاها یا مکان‎هایی که موجب ایجاد بحران می‎شود، در اولویت قرار داده شود.

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند، اداره راه و شهرسازی و شهرداری‎ها را موظف به نصب علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان آبعلی کرد و گفت: در خصوص نصب شیرهای آتش‎نشانی در روستاها و محله‎های دور از دسترس نیز اقدام شود.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول