اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خبر داد

عضویت 130 دستگاه اجرایی سمنان در شورای پدافند غیرعامل

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از عضویت 130 دستگاه اجرایی و نهاد دولتی استان سمنان در کمیته‏های زیر مجموعه شورای پدافند غیرعامل استان خبر داد.

عضویت 130 دستگاه اجرایی سمنان در شورای پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس پازوکی امشب در نشست شورای اداری این استان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از چهارم تا دهم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نام‏گذاری شده است و در این هفته برنامه‏های متنوعی در استان سمنان اجرا می‏شود.

وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل در حقیقت دفاع غیرمسلحانه و غیرنظامی مقابل تهاجم دشمنان اسلام و انقلاب است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: در این راه باید با استفاده از امکانات و سیاست‏گذاری‏های مناسب تلاش کرد تا بتوان مقابل هجمه‏های گسترده دشمن مقاومت کرد.

پازوکی بیان کرد: پدافند غیرعامل نیازی به امکانات و تجهیزات نظامی ندارد و کشور را در جهات مختلف در زمان بحران به پیش می‏برد و باید بدان توجه بیشتری کرد.

وی افزود: پدافند غیرعامل در کشورها مسئله بسیار مهمی تلقی می‏شود و در ایران اسلامی نیز باید به این امر به خوبی پرداخته شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود: پس از جنگ هشت ساله تحمیلی، دشمن هنگامی که دید نمی‏تواند کاری را از طریق نظامی و جنگ سخت پیش ببرد، به سمت جنگ نرم و تهدیدهای جدید روی آورد.

پازوکی افزود: این رویکردها از جنگ سخت به سمت مورد هجمه قرار دادن زیرساخت‏های کشور معطوف شده است و امروز باید با توجه به پدافند غیرعامل، ترفندهای دشمن را در این بخش در زمان بحران خنثی کرد.

وی یادآور شد: امروز دفاع مقابل تهدیدهای دشمنان تغییر رویه پیدا کرده و شیوه‏های مقابله با این تهدیدها عوض شده است و از این رو پدافند غیرعامل اهمیت مضاعفی می‏یابد.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول