اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری جیرفت تأکید کرد

نقش تأثیرگذار آموزش‌وپرورش در طرح پیشگیری از تنبلی چشم

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: بهترین راه برای اطلاع‌رسانی درباره طرح پیشگیری از تنبلی چشم در مناطق دور افتاده از طریق معلمان و نهاد آموزش‌وپرورش است که می‌توانند در این راستا نقش مهمی را ایفا کنند.

نقش تأثیرگذار آموزش‌وپرورش در طرح پیشگیری از تنبلی چشم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم اظهار داشت: یکی از اجزای مهم در سلامتی جسم و روان، چشم است، با توجه به اینکه بیماری تنبلی چشم در اوایل کودکی قابل درمان است اما علائمی ندارد، نیاز است متولیان امر و مسئولان بهداشتی و آموزشی در این راستا به جد تلاش کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات بهزیستی جیرفت در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح در شهرستان اطلاع‌رسانی مناسب درباره این طرح است که باید در سطح شهر، روستاها و بخش‌ها و حتی دورافتاده‌ترین مناطق انجام شود.

معناصری تصریح کرد: بهترین راه برای اطلاع‌رسانی درباره این طرح در مناطق دور افتاده از طریق معلمان و نهاد آموزش‌و‌پرورش است که می‌توانند در این راستا نقش مهمی را ایفا کنند.

به گزارش فارس، این طرح پیشگیری از تنبلی چشم دانش‌آموزان در آبان‌ماه سال جاری توسط بهزیستی و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول