اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده خبر داد

پرداخت 300 میلیون ریالی کمک هزینه مسکن به مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: در راستای ساماندهی مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی شهرستان و در قالب کمک‌های بلا عوض بیش از 300 میلیون ریال به حساب آن‌ها واریز شد.

پرداخت 300 میلیون ریالی کمک هزینه مسکن به مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، نورعلی کاظمی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک دهه مهرورزی و اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: عید غدیر عید الله اکبر و بزرگترین عید مسلمانان جهان است.

وی افزود: ما مسلمانان جهان باید به تبع ولی خود حضرت امیرمؤمنان علی(ع) دست گیری از نیازمندان و فقرا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: دهه مهرورزی یادآور مشارکت مردم نوع دوست ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به خصوص کمک به مستمندان و معلولان و نیازمندان جامعه بوده که همه ساله از طریق سازمان‌ بهزیستی انجام می‌پذیرد.

کاظمی تصریح کرد: ما در ایام ماه رمضان و عید فطر با مشارکت و همراهی مردم ولایتمدار و نوع دوست شهرستان لنده توانستیم بیش از 16 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: در ایام دهه مهرورزی این اداره آمادگی خود را جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم نوع دوست شهرستان اعلام می‌دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در ادامه یادآور شد: هزینه جمع‌آوری شده با مشارکت مردمی در جهت ساخت مسکن معلولان، ازدواج، کمک هزینه تحصیلی، ابن سبیل و ... هزینه می‌شود.

کاظمی افزود: در همین راستا بیش از 300 میلیون ریال کمک‌ هزینه ساخت و تعمیر مسکن و درمان به حساب مددجویان و معلولان تحت پوشش این اداره واریز شد.

وی به کمک‌های بلاعوض اشاره کرد و گفت: 66 میلیون ریال کمک موردی از طریق اداره بهزیستی شهرستان لنده به حساب معلولان و مددجویان واریز شده و 18 نفر هم به سازمان معرفی که جمعاً 210 میلیون ریال به حساب آن‌ها واریز گردید.

انتهای پیام/82013/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول