اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش رهروان ولایت گلستان خبر داد

رونمایی از 4 عنوان کتاب با محوریت «ایثار و شهادت» در گرگان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان از رونمایی چهار عنوان کتاب با محوریت «ایثار و شهادت» در همایش رهروان ولایت خبر داد.

رونمایی از 4 عنوان کتاب با محوریت «ایثار و شهادت» در گرگان

حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب مذکور با حضور حجت‎الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انجام می‎گیرد.

وی تصریح کرد: انتشار کتاب‎های مذکور به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان و کنگره شهدای روحانی استان صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برگزاری همایش رهروان ولایت به منظور اهمیت غدیر و تبیین مسائل بین‎المللی و منطقه‎ای صورت خواهد گرفت، افزود: در این همایش تعدادی از روحانیون نخبه و فرهیخته نیز مورد تجلیل قرار می‎گیرند.

ریاحی بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم و روحانیون در این ایام مبادرت به تبلیغ دین و آگاهی‎بخشی مردم می‎کنند تلاش شد تا در همایش رهروان ولایت نسبت به ارتقاء سطح بینش روحانیون در مسائل سیاسی، بین‎المللی و فعالیت گروه‎های سلفی و تکفیری که علیه مسلمانان توطئه‎چینی می‌کنند اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه ارائه مسائل سیاسی و روز جامعه در ایام تبلیغ برگرفته از آموزه بصیرت‎افزایی است، ابراز داشت: افزایش آگاهی‎های عمومی و تبیین مسائل دینی، اجتماعی، سیاسی و ... یکی از نیازهای مهم جامعه است که باید مداوم و مستمر باشد.

ریاحی از روحانیون به عنوان خواص جامعه یاد کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیون از جمله افرادی هستند که منبر، تریبون و محراب را در اختیار دارند لذا باید خودشان در مسائل آگاهی کافی را داشته باشند تا بتوانند دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه قیام اباعبدالله الحسین (ع) یک تبلیغ بین‎المللی است، یادآور شد: قیام عاشورا چراغ راه است لذا در شرایط سخت و بحرانی که انسان نیاز دارد تا مسیر درست را تشخیص دهد تبیین این مسائل می‎تواند چراغ بصیرت باشد.

انتهای پیام/83001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول