اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خبر داد

سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی در شب عید غدیر در جمکران

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مکان مقدس در ایام عید غدیر خم را تشریح کرد و گفت: در شب عید غدیر آیت‌الله مکارم شیرازی در جمع زائران مسجد مقدس جمکران سخنرانی می‌کند.

سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی در شب عید غدیر در جمکران

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران به مناسبت عید غدیر خم پرداخت و اظهار داشت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت ایام عید غدیرخم برنامه‌ریزی کرده که از امشب برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: مراسم دعای توسل این هفته مسجد مقدس جمکران امشب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی و با قرائت دعای توسل توسط مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران افزود: مراسم شب عید غدیرخم با اقامه نماز مغرب و عشا و سخنرانی توسط مرجع عالیقدر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی آغاز خواهد شد و در ادامه مراسم شعرخوانی توسط شاعر برجسته شعر آئینی کشور سید محمد بابامیری و مدیحه‌سرایی توسط مداح اهل بیت (ع) سید محسن بنی‌فاطمی اجرا خواهد شد.

صدوقی از برنامه قرائت دعای ندبه در روز عید غدیر خم در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این برنامه معنوی نیز در ساعت 6 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه با نوای سید علی حسینی‌نژاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های شام عید غدیر نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام ذاکری آغاز خواهد شد، در ادامه سید حمید برقعی به شعرخوانی در وصف این عید بزرگ خواهد پرداخت و در پایان نیز حاج رضا ایزدی دعای پرفیض کمیل را در فضای ملکوتی مسجد مقدس جمکران طنین‌انداز خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول