اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

راهبرد ضداستکباری ایران با یک مذاکره حذف نمی‌شود

نماینده ولی فقیه درسپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: با یک مذاکره راهبرد ضداستکباری در جمهوری اسلامی ایران حذف شدنی نیست.

راهبرد ضداستکباری ایران با یک مذاکره حذف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی در جشن بزرگ غدیر که از سوی هیئت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه بناب در مسجد مهرآباد این شهرستان ترتیب یافته بود؛ افزود: ولایت به معنای پیاده شدن ربوبیت خدا در زمین است و تا زمانی که این عبارت در جامعه‌ای صدق نکند، آن جامعه جامعه دینی نخواهد بود.

رئیس ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان ما در طول تاریخ همواره در تلاش بوده‌اند تا قرآن و ولایت را از ما بگیرند و یا میان مسلمانان و قرآن فاصله ایجاد کنند، افزود: بغض ولایت روی دشمنان به حدی سنگینی می‌کند که ملک عبدالله پادشاه عربستان اعلام می‌کند «اسرائیل باید باشد ولی ایران شیعی نباید روی زمین باشد.» و حتی ایشان دو بار از مسئولین آمریکا خواست به ایران حمله نظامی کنند و تمام هزینه‌های مربوط به این حمله را آماده شدند بپردازند.

حجت‌الاسلام ولایی با اشاره به اینکه به برکت فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ غدیر انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته است گفت: امروز هر فردی و عالمی در هر بخشی طوری حرکت کند که به جمهوری اسلامی آسیب برساند، در واقع به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) آسیب رسانده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع مذاکره اخیر مسئولین جمهوری اسلامی ایران با آمریکا گفت: عدم مذاکره برای ما راهبرد نیست و بر اساس مصالح نظام اگر رهبر فرزانه انقلاب لازم بدانند و اجازه مذاکره را بدهند، ما مشکلی برای مذاکره نداریم.

حجت‌الاسلام ولایی در عین حال تصریح کرد: عده‌ای که در این میان در برخی سایت‌ها با سوء استفاده از شرایط بوجود آمده موضوع حذف شعار«مرگ بر آمریکا» را مطرح کردند، بدانند که با یک مذاکره راهبرد ضداستکباری در جمهوری اسلامی حذف شدنی نیست!

وی ادامه داد: اگر طرف مقابل عزم جدی برای مذاکره دارد باید صادقانه حق و حقوق ملت ایران را قبول کند و این در حالی است که جمهوری اسلامی ذره‌ای از اصول خود عدول نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی سپس با بیان اینکه «ولایت فقیه» برخاسته از غدیر است؛ گفت: ملت ایران همچنان به نام اسلامی پایبند است، ولی ذهنیت یک عده و برخی شخصیت‌ها در درون کشور نگران‌کننده است والا در بدنه مردم مشکلی نداریم.

حجت‌الاسلام ولایی با نقل خاطره‌ای از دیدار خود با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: معظم‌له در این دیدار به فرموده امام راحل(ره) که گفته بودند«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اشاره نموده و تأکید کردند تهدید خارجی برای ما مشکلی نمی‌آفریند و دغدغه ایشان از ناشکری برخی افراد در درون کشور بود که مبادا این ناشکری باعث شود در بین مردم یأس و ناامیدی ایجاد گردد.

رئیس ستاد غدیر آذربایجان‌شرقی همچنین به دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی در 35 سال گذشته اشاره کرد و گفت: علیرغم تحریم‌های دشمنان، امروز جمهوری اسلامی ایران جزو ده کشور برتر دنیا در بحث پزشکی و جزو 7 کشور برتر دنیا در بحث هسته‌ای است.

وی تأکید کرد: اگر در قبال این همه موفقیت ناشکری کنیم، سیلی خداوند گوارای آنهایی خواهد بود که در درون نظام در صدد ایجاد ناامیدی بین مردم هستند.

حجت‌الاسلام ولایی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: بعد از گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی این همه شهید دادیم که پرچم جمهوری اسلامی را همیشه در اهتزاز نگه داریم.

در این مراسم باشکوه و معنوی علاوه بر مولودی‌خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به کسانی که نام «علی» داشتند، هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/60001/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول