اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان:

پیام غدیر حرکت همه‌جانبه در مسیر ولایت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: پیام غدیر پیروی همه جانبه از ولایت در همه ابعاد آن و حرکت همه‌جانبه در مسیر ولایت است.

پیام غدیر حرکت همه‌جانبه در مسیر ولایت است

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان عید غدیر را از جمله بزرگترین اعیاد مسلمانان دانست و اظهار داشت: با توجه به سیره عملی ائمه اطهار (ع) باید این روز بزرگ را گرامی داشته و هرچه بیشتر در راستای تعمیق پیام‌های غدیر تلاش کنیم.

وی گفت: جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در روز عید غدیر خم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد که شامل برنامه‌های مختلفی از جمله خطبه‌خوانی غدیر، مدیحه‌سرایی، مناقب‌خوانی، تجلیل از سادات، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی خلعت غدیر، برپایی نمایشگاه عید ملکوت، قرائت صیغه اخوت و دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با توجه به هجمه‌ای که دشمنان اسلام و تشیع روز به روز بیشتر و با همه ابزارهایی که در اختیار دارند به سمت باورها و اعتقادات مسلمانان و جوانان شیعی انجام می‌دهند؛ باید پیام غدیر را در جامعه نهادینه کرد.

این مسئول تأکید کرد: دشمنان اسلام هر روز با ایجاد تردید و شک در اعتقادات مذهبی و دینی مردم، می‌خواهند از عمق اعتقاد ایشان به اسلام و دین بکاهند.

صالحی اذعان داشت: عید بزرگ غدیر خم بهترین فرصت فراهم است تا با ارائه کامل و جامع آموزه‌های پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و دیگر ائمه معصومین(ع) به جوانان، در برابر تیرهای مسمومی که از طرف دشمنان قسم‌خورده اسلام و ولایت پرتاب می‌شود؛ سپر محکمی بنا کرده و فکر و ذهن جوانان این مرزوبوم را از همه ناهنجاریها و انحرافات مصون بداریم. 

وی در پایان ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی اظهار امیدواری کرد جشن‌های عید بزرگ غدیر خم با حضور گسترده همه شیعیان و دلدادگان امیرالمؤمنین (ع) هرچه با شکوه‌تر و باعظمت برگزار شود.

انتهای پیام/89002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول