اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرخس خواستار شد

برپایی غرفه نمایشگاه کتاب در مصلای سرخس

امام جمعه شهرستان سرخس خواستار برپایی غرفه نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال در مصلای نماز جمعه این شهرستان همزمان با دهه ولایت شد.

برپایی غرفه نمایشگاه کتاب در مصلای سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، حجت‌الاسلام حسین ملکی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس در شهرک شهید مهاجر اظهار داشت: برپایی چنین حرکت‌های فرهنگی یک ضرورت و کار بسیار ارزشمند در حوزه فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از شهرهای کشور بعد از نماز جمعه نمایشگاه‌های کتاب دایر می‌شود، ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم در همین زمینه، نمایشگاه کتاب سال سرخس در یک جا متمرکز نباشد و برای خرید کتاب‌های متنوع توسط عموم شهروندان سرخسی، غرفه‌ای از این نمایشگاه همزمان با دهه ولایت در مصلای نماز جمعه شهرستان دایر ‌شود.

امام جمعه شهرستان سرخس با اشاره به وجود کتب قرآنی در این نمایشگاه تصریح کرد: باید به بحث‌های قرآنی توجه بیشتری شود و به هر نسبتی که تبلیغات گسترده‌تر باشد و تلاش‌های فرهنگی گستره بیشتری پیدا کند مردم جذب خواهند شد، بنابراین تاکید می‌کنم باید در حوزه معارف قرآنی تبلیغ کنیم تا نتیجه بگیریم.

ملکی با اشاره به بالا بودن میزان طلاق در این شهرستان گفت: بنده فقر فرهنگی و اقتصادی را ریشه اصلی طلاق می‌دانم، بنابراین اگر زوج‌های جوان قبل از ازدواج کتب گوناگون در خصوص وظایف زن و شوهر را مطالعه کنند و با غنای فرهنگی پا به عرصه ازدواج بگذارند چنین آسیب‌هایی بسیار کم خواهد شد.

به گزارش فارس، نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال از 28 مهرماه تا هشتم آبان‌ماه امسال و از ساعت 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برپا است.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول