اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

بیشتر از همیشه نیازمند فرهنگ غدیر هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به علت دسیسه‌های کشورهای استعمارگر و خیانت سران کشورهای اسلامی، جهان اسلام بیشتر از همیشه به فرهنگ غدیر احتیاج دارد.

بیشتر از همیشه نیازمند فرهنگ غدیر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان غدیر در حوزه نشر، ضمن تبریک عید غدیر گفت: غدیر روز اکمال دین است و مسلمانان با تمسک به آن می‌توانند به کمال برسند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد گسترش جریان‌های انحرافی فکری در کشورهای اسلامی هستیم، بیان کرد: به علت دسیسه‌های کشورهای استعمارگر و خیانت سران کشورهای اسلامی، جهان اسلام بیشتر از همیشه به فرهنگ غدیر احتیاج دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در قم پژوهشگران متعددی در حوزه غدیر فعالیت می‌کنند، گفت: در شرایط امروز رسالتی خطیر بر دوش اهالی قلم قرار دارد و نقش ناشران در این زمینه بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم قصد داریم در حد توان از فعالان در زمینه غدیر تجلیل داشته باشیم، بیان کرد: امروز از سه نفر از دانشمندان این حوزه یعنی آیت‌الله سید احمد خاتمی، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین دین‌پرور و حجت‌الاسلام علی نظری که در این زمینه آثاری ارائه کرده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

اسماعیلی‌طبا افزود: در ادامه مراسم از پنج نفر از فعال‌ترین ناشران در حوزه معارف شیعی که در سال گذشته بیشترین آثار را داشته‌اند، تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از چند کتاب فاخر در زمینه غدیر گفت: کتاب‌های سیره علوی، در آستان امامان و مدخلی بر سیره اهل بیت(ع) از آیت‌الله سید احمد خاتمی و نهج‌البلاغه ترجمه شده به زبان اردو اثر بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه امروز رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول