اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه خبر داد

برگزاری 200 برنامه فرهنگی هنری به‌مناسبت عید غدیر در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری 200 برنامه فرهنگی هنری به‌مناسبت عید سعید غدیرخم در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

برگزاری 200 برنامه فرهنگی هنری به‌مناسبت عید غدیر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از اداره ارشاد اسلامی استان، ابراهیم رحیمی‌زنگنه با تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: غدیر روزی است که دین خدا بر پیامبر اکرم (ص) کامل می‌شود و رسالت پیامبر اکرم (ص) با اعلام ولایت حضرت علی (ع) به کمال می‌رسد و این بیانگر جایگاه بحث امامت و ولایت در دین اسلام است.

وی افزود: برگزاری همایش جایگاه ولایت از غدیر تا عصر حاضر و آیین اختتامیه هفتمین دوره طرح کشوری 313 یار موعود و برگزاری کنسرت موسیقی گروه آوا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از برنامه‌هایی است که در سطح شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گفته رحیمی‌زنگنه، برنامه‌های ویژه‌ای در سطح کانون‌های مساجد در نظر گرفته شده و در 150 کانون فرهنگی هنری برنامه مراسم جشن غدیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل و تکریم سادات، برگزاری محفل انس با قرآن، زیارت حرم مطهر امام‌زادگان، قرائت زیارت امیرالمومنین در روز عید غدیر، افتتاح کتاب‌خانه الغدیر کانون امیرالمومنین و تجلیل از مکبرین و قرائت‌کنندگان ادعیه نماز در مساجد توسط کانون‌ها را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد اعلام کرد.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، جشن غدیر، عصر شعر و محافل قرآن، برپایی نمایشگاه‌های خوش‌نویسی و کتاب، همکاری با بسیج هنرمندان در بازسازی رویداد غدیر و برگزاری نمایش‌های طنز از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت عید غدیر است.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری از قربان تا غدیر در شهرستان دالاهو و بخش‌های تابعه این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی، شاعران و هنرمندان رشته نمایش در شهرستان دالاهو، بخش ریجاب و گهواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول