اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

واقعه غدیر در کنگاور بازسازی می‌شود

فرماندار کنگاور گفت: واقعه عظیم غدیرخم در شهرستان کنگاور بازسازی می‌شود.

واقعه غدیر در کنگاور بازسازی می‌شود

حشمت‌الله عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار داشت: واقعه عظیم غدیرخم با حضور هنرمندان شهرستان کنگاور بازسازی می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه در این برنامه به بررسی زوایای کمتر دیده شده این واقعه پرداخته می‌شود، افزود: این برنامه ساعت 10 صبح روز چهارشنبه اول آبان ماه سال‌جاری در مقابل سالن یادگار امام (ره) شهرستان کنگاور اجرا می‌شود.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: عید غدیر عید امامت و ولایت و با توجه به آیه شریفه قرآن کریم، تکمیل‌ کننده دین مبین اسلام است و بازسازی این واقعه مهم سبب ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در جامعه خواهد شد.

به گفته این مسئول، بازسازی واقعه غدیر در شهرستان کنگاور با هدف پاسخ‌گویی به شبهات احتمالی نسل جوان و مقابله با جنگ نرم دشمنان انجام می‌گیرد.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: تعمیق باورها و اعتقادات دینی به‌ویژه در نسل جوان اهمیت زیادی دارد و بازگویی وقایع مختلف دینی و الهی با استفاده از زبان هنر برای افزایش اعتقادات دینی جوانان ضروری است.

انتهای پیام/2700/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول