اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد

معرفی برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی گچساران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از معرفی برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی گچساران خبر داد.

معرفی برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی گچساران

سید رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآنی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، 5/‌2 جزء، 5 جزء، 10 جزء و حفظ کل ویژه شکوفه‌‌ها و بزرگسالان نیز در رشته‌‌های 10 جزء و حفظ کل در گچساران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در دو گروه خواهران و برادران و رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در گچساران برگزار شد، گفت: مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در رشته‌های حفظ یک جزء، 5/ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار شد.

منصوری با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات پس از کسب حد نصاب نمره و با رای هیئت داوران در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند، گفت: در رده سنی بالای 16 سال برادران محمدباقر نیکدارنژاد، غفار کبیری‌مهر و ولی صادق‌پور در رشته قرائت و شکوفه‌ها (زیر 16 سال) محمد فتحی، مهدی قلی‌زاده، رضا ادیبی‌زاده رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رشته حفظ جزء یک برادران آرمین محمدی، محمدامین جعفری و امیرمحمد متولی رتبه‌های اول تا سوم و در رشته حفظ جزء یک برادران (شکوفه‌ها) سیداحمد اسدی رتبه اول این رشته را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رشته ترتیل خواهران زیر 16 سال نیز محدثه درخشان، آیسودا کزینی و معصومه کزینی و در ترتیل بالای 16 سال زینب آمیله، سیده مرضیه حسینی و رعنا چمانه رتبه اول تا سوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در گچساران را کسب کردند.

منصوری اذعان کرد: در رشته ترتیل برادران (بالای 16 سال) مهدی شعبانی، پدرام فصیح‌زاده و حسین زارعی و ترتیل برادران (شکوفه‌ها) حسن عسکر‌زاده، محمدامین رمضانی و محمدرضا مظاهرپور نیز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در رشته حفظ کل خواهران بالای 16 سال نیز طلعان علیزاده رتبه اول و حفظ 10 جزء قرآن اعظم السادات بلادیان و ثریا عوض‌پور رتبه‌های اول و دوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رشته حفظ پنج جزء خواهران فائزه محمدی و کبری زمانی رتبه‌های اول و دوم و حفظ 5/2 جزء فاطمه عبادی، فاطمه حسن‌زاده و سیده فاطمه موسوی رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

منصوری با بیان اینکه در رشته حفظ یک جزء فائزه علی‌پور، مطهره درخشان و لادن احمدی رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند، گفت: در رشته حفظ زیر 16 سال شکوفه ماریا لعبت‌پور، سیده نرگس نامی‌عنا و مریم عوض‌پور توانستند رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته حفظ شکوفه‌ها خواهران زینب عبادی، یاسمن زلفی و پریسا کیامرثی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

این مسئول فرهنگی و مذهبی اذعان کرد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم برادران 16 آبان و خواهران 17 آبان ماه سال جاری در امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011‌/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول