اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

انجمن‌های اسلامی عرصه تبلور ایمان و عمل صالح دانش آموزان هستند

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را عرصه تبلور ایمان و عمل صالح آنان عنوان کرد.

انجمن‌های اسلامی عرصه تبلور ایمان و عمل صالح دانش آموزان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم سعید شعبانلو بعد از ظهر امروز در همایش «یک جمع سعادت‌آفرین» که در سالن همایش فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با عضویت خود در این انجمن‌ها حامل رسالتی بزرگ بر دوش خود هستند که آن تداوم راه شهدا و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی است.

وی با استناد به آیات مبارک سوره عصر، بر زیان‌کاری و خسران انسان‌ها به جز کسانی که در پیروی از دستورات خداوند اعمال صالح انجام می‌دهند، اشاره و تصریح کرد: امروز عصاره ایمان و عمل صالح در فعالیت‌های دانش آموزان در قالب انجمن‌های اسلامی متبلور شده است.

سعید شعبانلو با اشاره به تعهد و تخصص اعضای انجمن‌های اسلامی، گفت: آینده امروز کشور در گرو این تعهد دانش آموزان و ادای تکلیفی است که بر دوش آنها گذارده شده است.

وی بر لزوم آشناسازی دانش آموزان با جنبش نرم افزاری که از دستورات موکد مقام معظم رهبری است تأکید کرد و افزود: تولید علم و گرایش به اصول فکری با پیروی از سبک زندگی اسلامی و پیاده‌سازی آن در میان جوانان کشور میسر است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره بر اهمیت بصیرت‌افزایی انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، اظهار داشت: هدف از برپایی این تشکل‌ها عضویت صرف افراد در آنها نیست، بلکه نکته مهم معرفت‌افزایی دانش آموزان به اصول زندگی اسلامی و ایرانی در قالب فعالیت‌های خود در این انجمن‌ها است.

وی عضویت در این انجمن‌ها را ابزاری برای یادآوری رسالتی که بر دوش همه ما در جامعه اسلامی قرار دارد عنوان کرد  و افزود: رسالت ما شرکت در جنبش نرم افزاری و تولید علم از طریق تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی و علم‌آموزی صحیح است.

سعید شعبانلو بر لزوم تداوم راه شهدای دانشمند هسته‌ای کشور تأکید کرد و گفت: دانش آموزان باید تلاش کنند تا فعالیت‌های آنان در راستای ادامه راه این شهدا در جامعه اسلامی و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/61006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول