اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم مطرح کرد

بهره‌گیری از خرد جمعی در دوره جدید مدیریت شهری

شهردار کلانشهر قم گفت: در شورای چهارم با افزایش تعداد اعضای شورای شهر و منتخبین مردم که از تخصص‌های مختلفی بهره‌مند هستند، این فرصت مهیا شد که با خرد جمعی، این 21 نفر همراه مدیر و قوه مجریه شهر بتوانند کار را دنبال کنند.

بهره‌گیری از خرد جمعی در دوره جدید مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در آیین تجلیل از اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر قم و خادمین مدیریت شهری در تحقق سیاست 6=12 با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و دهه ولایت گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق شد فرصت تجلیل از خادمان شهر اعم از اعضای شورای اسلامی شهر در دوره سوم و چهارم و معاونین، مدیران و شهرداران مناطق و مسئولان استان که یاور مدیریت شهری بوده‌اند، فراهم شود.

وی با اشاره به این‌که این مراسم به پاس همکاری همه مسئولان برپا شده است، عنوان کرد: با تلاش همه مسئولان امروز شاهد اتفاق بزرگی هستیم که بودجه یک ساله عمرانی شهر قم را در 6 ماه محقق کردیم.

شهردار کلانشهر قم با بیان این‌که این امر بزرگ با عنایت خداوند، کرامات اهل‌بیت (ع) و همراهی مسئولان محقق شده است، ادامه داد: اگر همراهی خانواده‌های مجموعه مدیریت شهری نبود بدون شک همکاران در تحقق این اتفاق بزرگ با مشکل روبه‌رو می‌شدند.

دلبری با بیان این‌که همدلی و وفاق بین مسئولان و مدیران در پیشرفت روند خدمت‌رسانی به مردم و توسعه شهر تاثیر جدی داشته است، گفت: در دوره سوم شورای اسلامی شهر شاهد همراهی و همدلی شورا و شهرداری بودیم و در نتیجه این همراهی سرعت عمل و انگیزه برای خدمت مضاعف شد و در دوره چهارم با افزایش تعداد اعضای شورای شهر و منتخبین مردم که از تخصص‌های مختلفی بهره‌مند هستند، این فرصت مهیا شد که با خرد جمعی، این 21 نفر همراه مدیر و قوه مجریه شهر بتوانند کار را دنبال کنند.

وی با تقدیر از اعتماد اعضای دور سوم شورای شهر که توفیق خدمت را به وی واگذار کردند، گفت: از اعتماد شورای شهر در دوره چهارم نیز سپاسگزارم و از هیچ کوششی در راستای عمران و آبادانی شهر قم دریغ نکرده و کارهای بزرگتری در این دوره اجرا خواهد شد.

شهردار قم همچنین از همراهی دستگاه قضایی در اجرای بلوار پیامبر اعظم در زمینه اعمال قانون به‌ویژه در زمینه تملکات تقدیر کرد و گفت: اگر این همراهی و تعامل نبود این بلوار به ثمر نمی‌نشست.

وی عنوان کرد: همچنین از استاندار قم که در صدور حکم این دوره همچون گذشته همراهی کرده، تقدیر نموده و امیدوارم خدمتگزار لایقی برای شهر قم باشم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول