اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

گلستان هفته آینده میزبان اجلاس پیرغلامان حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از مردم ولایتمدار خواست تا در استقبال کاروان یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی باشکوه ظاهر شوند و گفت: استان گلستان هفته آینده میزبان یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی است.

گلستان هفته آینده میزبان اجلاس پیرغلامان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در همایش رهروان ولایت که با محوریت بصیرت‎افزایی روحانیون و تبیین مسائل سیاسی در گرگان برگزار شد اظهار داشت: مهمانان این اجلاس بخشی از سراسر استان‎ها و بخشی نیز از کشورهای اسلامی وارد گلستان می‎شوند و چندین برنامه در استان خواهند داشت.

وی حضور مردم ولایتمدار گلستان را در عظمت بخشیدن به مراسم سیدالشهدا در استقبال از کاروان حسینی ضروری خواند و تصریح کرد: کاروان اجلاس حسینی با حضور در گلزار شهدا و امامزاده عبدالله (ع) گرگان برنامه‎های خود را آغاز می‎کند.

حضور گسترده مردم می‎تواند عظمت و شکوه مراسم را دوچندان کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تعداد مهمانان این مراسم را 650 نفر اعلام کرد و بیان داشت: مراسم اختتامیه اجلاس حسینی در مصلی پیش‎بینی شده که حضور گسترده مردم می‌تواند عظمت و شکوه مراسم را دوچندان کند.

ولی‎نژاد ادامه داد: برگزاری یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی مقدمه‎ای برای برگزاری برنامه‎های محرم است که برنامه‌های متنوعی در این اجلاس پیش‎بینی شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این بوده که بایدها بماند و نبایدها حذف شود که تبلیغ و ترویج در این زمینه سبب شده تا شرایط خوبی در جامعه حاصل شود به گونه‌ای که اکنون جلوی خرافات و پیرایه‎ها گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با ابراز خرسندی از اینکه زمینه ترویج خرافات و پیرایه‎ها متوقف شده است، یادآور شد: خرافات و پیرایه‎ها یکی از دغدغه‎های جدی علما و روحانیون بوده که خوشبختانه به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم و اکنون باید تلاش شود تا آنچه باقی مانده حذف شود.

انتهای پیام/83001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول