اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پارک طلوع در اسلام آباد بهسازی و بازسازی می‌شود

مدیر منطقه شهرداری یک کرج از اجرای فاز دوم پروژه بهسازی و بازسازی عمرانی پارک طلوع در اسلام آباد خبر داد.

پارک طلوع در اسلام آباد بهسازی و بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیدرضا مساعد گفت: در راستای توسعه فضای سبز در سطح منطقه و با هدف ایجاد چشم‎انداز مطلوب در سطح خیابان‌ها و معابر، اجرای فاز دوم پروژه بهسازی و بازسازی عمرانی پارک طلوع آغاز شده است.

مساعد به میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح اشاره کرد و افزود: این بخش از پروژه با اعتباری حدود 500 میلیارد ریال از 27 مهرماه جهت ایجاد معبر مناسب و جدول‌گذاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: با اتمام این بخش از اقدامات، در آینده نزدیک، پروژه بهسازی و بازسازی فضای سبز آن نیز اجرایی خواهد شد.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج استفاده مطلوب از فضاهای موجود را خاطرنشان شد و اظهار داشت: پارک‌های خطی با مناطق مسکونی مجاور، ارتباط کافی برقرار کرده و زیبایی بصری محیط را به نحو چشم‌گیری افزایش می‌دهند.

این مسئول بهره‌گیری شهروندان از امکانات احداث چنین پارک‌هایی را موجب گسترش روحیه نشاط در منطقه دانست و یادآور شد: تفریح، پیاده‌روی و ورزش از امکاناتی است که با ایجاد این پارک‌ها برای شهروندان فراهم شده و در حفظ سلامتی آنان موثر خواهد بود.

مساعد، افزایش سرانه فضای سبز در منطقه را از اهداف مهم این اقدام برشمرد و تصریح کرد: تامین فضای فراغت برای جوانان و خدمات رسانی به مردم فهیم و ارجمند منطقه اسلام آباد از دیگر اهداف احداث این پارک محله‌ای است.

*روکش آسفالت مکانیزه و لکه‌گیری معابر

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج همچنین به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان مهر مهرگان در شهرک رسالت اشاره کرد و بیان داشت: اقدام فوق در راستای بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی توسط اداره عمران منطقه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: طرح فوق، هم اکنون در مرحله تراش آسفالت قرار دارد و بلافاصله بعد از اتمام این مرحله عملیات مکانیزه روکش آسفالت این خیابان شروع خواهد شد.

مدیر منطقه 1 تاکید کرد: محور برنامه‌های منطقه 1 در سال جاری اجرای پروژه روکش آسفالت مکانیزه و لکه‌گیری است که در این راستا مقرر شده بخش عمده‌ای از معابر سطح منطقه با لکه‌گیری و روکش آسفالت مورد ترمیم و بهسازی قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: با انجام این اقدام به طور قطع چهره شهر در بحث آسفالت و ترمیم و بهسازی معابر دگرگون و زیبا خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول