اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سامانه کارت ملی هوشمند در استان بوشهر راه‌اندازی شد

در مراسمی با حضور استاندار بوشهر سامانه کارت ملی هوشمند در این استان راه‌اندازی شد.

سامانه کارت ملی هوشمند در استان بوشهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به نقش ثبت‌احوال در پیشرفت جامعه گفت: در بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها در موضوعات مختلف؛ از آمار ثبت‌احوال استفاده می‌شود و این امر نشان از اهمیت جایگاه ثبت‌احوال دارد.

فریدون حسن‌وند افزود: آمارهای ثبت‌احوال از درجه اطمینان بالایی برخوردار است و اگر این آمارها نباشد نمی‌توانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم ثبت‌احوال برای معرفی تراکم جمعیتی اظهار داشت: در چند سال اخیر در رویدادهای مهم از جمله انتخابات با وجود فعالیت‌های ثبت‌احوال شامل کمترین تخلف و خطا بودیم.

حسن‌وند گفت: با توجه به جایگاه ثبت‌احوال و خدماتی که تاکنون انجام داده رضایت‌مندی خوبی در بین مردم از این سازمان شاهد هستیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در تمام مجموعه مدیریتی کشور و استان مبنای کارها براساس آمار‌های ثبت‌احوال است.

حسن‌وند یادآور شد: ثبت‌احوال همچنین نقش مهمی در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان دارد و با استفاده از آمارهای ثبت‌احوال خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی انجام می‌شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: استانداری و ثبت‌احوال یک مأموریت دارند و با توجه به اهمیت فعالیت‌های ثبت‌احوال باید زمینه تأمین امکانات و نیازمندی‌های آن‌ها را فراهم کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه کارت ملی هوشمند یادآور شد: بسیاری از مشکلات از جمله جعل آمار و هدر رفت بودجه‌های کشور با این سامانه حل می‌شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: بی‌شک داشتن آمار واقعی و دقیق می‌تواند ما را در برنامه‌ریزی‌های آینده برای توسعه بخش‌های مختلف استان کمک کند.

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول