اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر خبر داد

بهسازی راه‎های روستایی امیرآباد ـ بختک

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: در راستای بهسازی راه‎های روستایی با جمعیت بالای 50 خانوار، بهسازی و روکش آسفالت محور امیر آباد ـ بختک در حال انجام است.

بهسازی راه‎های روستایی امیرآباد ـ بختک

ایوب کرد امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای بهسازی راه‎های روستایی با جمعیت بالای 50 خانوار، بهسازی و روکش آسفالت محور امیرآباد ـ بختک در حال انجام است.

وی ادامه داد: این محور در شهرستان سرباز قرار دارد که به علت کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر اذعان داشت: طول این محور 3.5 کیلومتر است که از سال 90 عملیات اجرایی آن کلید خورد و به دلیل کمبود اعتبارات درسال 91 متوقف شد.

این مسئول افزود: این محور روستای بختک بالا را به بختک پائین ارتباط داده و در نهایت به جاده فرعی سرباز ـ کافه‌بلوچی متصل می‎کند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر بیان داشت: بازگشایی این محور تقریبا تمام شده و حدود 500 متر دیگر باقیمانده که در صورت تامین اعتبار ادامه کار به سرعت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ابنیه و آسفالت این محور در مرحله بعدی است که با بازگشایی کامل و تزریق اعتبار لازم و کافی صورت خواهد گرفت.

کرد تصریح کرد: اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر 450 میلیون تومان بوده که تاکنون 200 میلیون تومان آن به پیمانکار پرداخت شده است.

انتهای پیام/75004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول