اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیا امر به معروف کرمانشاه:

امر به معروف به رشد مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان کمک می‌کند

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر شامل 10 نکته تربیتی عملی است و به رشد مهارت‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان کمک می‌کند.

امر به معروف به رشد مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه جلال امینی ظهر امروز در نشست خبری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اصحاب رسانه گفت: تمام تلاش‌های آموزش و پرورش در ابعاد مختلف عقلانی، عاطفی، معرفتی و اجتماعی در زمینه رشد همه‌جانبه و متعادل دانش‌آموزان است.

وی تاکید کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر شامل بیش از 10 نکته تربیتی عملی است و از عباداتی به‌شمار می‌رود که به رشد مهارت‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان کمک می‌کند.

امینی در خصوص برنامه‌های معاونت فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: اجرای طرح یادآوران از جمله طرح‌های برتری است که استان کرمانشاه در آن سومین استان برتر است.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اجرای طرح یادآوران را وظیفه شورای نظارت مدارس دانست که امر تذکر لسانی در مدارس را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان داشت: در طرح یادآوران 165 هزار نفر دانش‌آموز در دوره‌های آموزشی متوسطه شرکت کرده‌اند و این طرح تاکنون در 2 هزار و 600 واحد آموزشی اجرا شده است.

این مسئول از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی ستاد احیا به صدا درآوردن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان نمونه جواد‌الائمه (ع)، اجرای برنامه‌های فرهنگ آرمان‌گرایی و نقدپذیری در دانشگاه فرهنگیان با موضوع نقدپذیری با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر از برگزاری نشست صمیمانه نمایندگان طرح یادآوران و مسئولان صدا و سیما در پانزدهم آبان‌ماه خبر داد.

وی به برنامه نشست با زنان در دانشگاه فرهنگیان به‌منظور آموزش تحکیم‌سازی پایه‌های خانواده و ارائه بحث‌های مشاوره‌ای و آموزشی نیز اشاره کرد.

امینی اذعان داشت: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین فریضه‌های دینی است که در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در جامعه باید صورت بگیرد که در این مورد رسانه‌ها به‌عنوان بازوی توانای اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/2700/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول