اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش تشکیلات خودگردان به شهرک‌سازی/ احداث واحدهای جدید صلح را نابود می‌کند

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث صدها واحد مسکونی در شهرک‌های واقع در اراضی قدس اشغالی را محکوم کرد.

واکنش تشکیلات خودگردان به شهرک‌سازی/ احداث واحدهای جدید صلح را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «نبیل ابوردینه» در اظهاراتی مطبوعاتی در واکنش به تصمیم تل‌آویو برای احداث واحدهای جدید در شهرک‌های واقع در قدس اشغالی، تاکید کرد که این سیاست اسرائیل روند صلح را نابود می‌کند و پیامی به جامعه جهانی است مبنی بر اینکه اسرائیل به قانون بین‌المللی پایبند نیست و به کارشکنی در برابر روند صلح ادامه می‌دهد.

وی افزود که این سیاست اسرائیل، طرف فلسطینی و عربی را نسبت به تحقق صلح بی‌اعتماد می‌کند و این اقدامات اسرائیل محکوم است و شهرک‌سازی نیز غیرقانونی است.

تنها یک روز پس از آنکه رژیم‌صهیونیستی 26 اسیر فلسطینی را در چارچوب مذاکرات سازش آزاد کرد، رسانه‌های اسرائیلی از موافقت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر با آغاز 4 پروژه جدید شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فراتر از «خط سبز» (مرزهای سال 1967) خبر داده‌اند.

نتانیاهو گفته است این شهرک‌ها «برای جبران» آزادی اسرای فلسطینی ساخته می‌شوند. مجموعا 1500 واحد مسکونی در پروژه‌های جدید احداث می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول