اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال همدان خبر داد

قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان

دبیر هیئت فوتبال استان همدان از قضاوت دو داور و حضور یک ناظر در مسابقات لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان کشور خبر داد.

قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان

مهدی بوجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از شروع فصل فوتبالی امسال جای خوشحالی است که هر هفته کمیته داوران فدراسیون فوتبال در سطوح مختلف مسابقات فوتبال و فوتسال، از داوران همدانی استفاده می‌کنند.

وی افزود: در این هفته بیش از 6 داور همدانی فقط در سطوح بالای فوتبال و فوتسال برای قضاوت و نظارت دعوت شده‌اند که این نشانگر عملکرد خوبی نمایندگان داوری استان همدان محسوب می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال همدان اضافه کرد: بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون رئیس کمیته داوران استان که از سابقه زیادی در امر قضاوت داشته و به درجه بازنشستگی نائل شده برای نظارت یکی از بازی‌های لیگ برتر فوتسال دعوت شده است.

به گفته وی مسابقه فوتسال بین شهرداری ساوه و شرکت ملی حفاری ایران که امروز پنج‌شنبه در سالن فجر ساوه  و از ساعت 16 برگزار خواهد شد هرمز مشفق نظارت بر کار داوری این مسابقه را بر عهده دارد.

بوجاریان در ادامه یادآور شد: امید مصداقی یکی از داوران خوب فوتسالی همدان که برای رسیدن به لیست بین‌المللی هم کاندیدا شده است امروز در سالن شهیدحیدریان قم، مسابقه بین صبای قم و شهرداری تبریز در لیگ برتر را قضاوت خواهد کرد.

وی گفت: در این مسابقه امید مصداقی به عنوان(داور) حضور دارد و سیدمهدی حسینی (کمک داور)، عبدالحسین شاهی (داور سوم) و  سیدعلی میرعبداللهی (وقت نگهدار) در این بازی مصداقی را همراهی خواهند کرد.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان ابراز داشت: در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان تنها نماینده داوری همدان بهاره سیفی نهاوندی امروز در هفته نهم در یکی از مساببقات به عنوان کمک داور پرچم خواهد زد.

وی ادامه داد: مسابقه بین بانوان استقلال تهران و فولادنورد کوه امروز از ساعت 14:30 در کمپ باشگاه استقلال تهران برگزار خواهد شد و سیفی در این بازی کمک‌داور است.

بوجاریان عنوان کرد: در این مسابقه شیوا یاری (داور وسط)، سمانه محسنی(کمک داور) و مهشاد منصوریان (داور چهارم) خواهند بود و سیفی در کنار این تیم داوری قضاوت خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول