اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی همدان خبر داد

مهندسی مجدد در خطوط تاکسیرانی شهر همدان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندان، تاکسیرانان و محدود کردن حجم ترافیک در معابر خاص و همچنین حفظ حقوق رانندگان خطوط و ایستگاه‌ها در شهر همدان مهندسی مجدد شد.

مهندسی مجدد در خطوط تاکسیرانی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از سازمان تاکسیرانی همدان، در راستای حفظ حقوق شهروندان و تاکسیرانان و محدود کردن حجم ترافیک در معابر خاص و همچنین حفظ حقوق رانندگان، سازمان تاکسیرانی همدان اقدام به مهندسی خطوط و ایستگاه‌ها در شهر همدان می‌کند.

در همین راستا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اعلام این مطلب افزود: برای ساماندهی خطوط در شهر همدان در راستای تسهیل در حمل و نقل عمومی و رعایت حال همشهریان، سازمان تاکسیرانی با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به مهندسی مجدد در سطح شهر به منظور شناسایی خطوط جدید و همچنین جابجایی خطوط و ایستگاه‌ها خواهد کرد.

محمود حضرتی بیان داشت: با احداث چندین پارک سوار در سطح شهر و مهندسی مجدد خطوط و ایستگاه‌ها همین روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد یافت.

وی با دعوت از کارشناسان و نخبگان جامعه برای همکاری و همفکری در مهندسی مجدد خطوط افزود: علاقمندان می‌توانند با ارتباط با روابط عمومی سازمان با شماره تماس 2517711 با ارائه راهکار و نقطه‌نظرات سازنده خود در پیشبرد اهداف فوق سازمان را یاری رسانند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول