اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد:

«تیبا» وارد ناوگان تاکسیرانی مشهد می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از ورود خودروهای تیبا به تاکسیرانی این شهرستان خبر داد.

«تیبا» وارد ناوگان تاکسیرانی مشهد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، هادی عطارزاده طوسی با بیان اینکه میانگین عمر مفید ناوگان یک تا 6 سال است، گفت: باید این رقم را به پنج سال که استاندارد جهانی است، برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 997 عدد تاکسی در مبادی ورودی شهر، 1602 عدد تاکسی در شبکه‌های بیسیم، 5613 عدد تاکسی در خطوط ویژه و 4938 عدد تاکسی در حوزه گردشگری مشهد فعالیت می‌کنند و تعداد کل نیروهای انسانی که برای آنها پروانه صادر شده 51 هزار نفر است.

وی در ادامه احداث ایستگاه‌های تاکسیرانی، تجهیز ناوگان تاکسیرانی به سیستم نظارتی و تعمیر و تجهیز ایستگاه‌های تاکسی را از سری اقدامات سازمان برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر مطالعات صورت گرفته شامل ساماندهی خطوط شهری شهر مشهد، نظرسنجی از مردم به صورت سالیانه، مکان‌یابی ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر، مطالعات تاکسی گردشگری و ... است.

عطارزاده در ادامه مدیریت و نظرات بر تاکسیرانان، راه‌اندازی آزمایشی تاکسی بیسیم بانوان و ایجاد مدیریت 136 خط تاکسیرانی را از دیگر اقدامات سازمان خواند و گفت: اگر تاکسی‌های سفارش داده شده، تهیه شود، تاکسی بیسیم 8082 و تاکسی بیسیم بانوان را تا پایان سال راه‌اندازی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان در پایان گزارش خود در خصوص چالش‌های موجود در سازمان نیز بیان کرد: عدم اجرای ماده 9 قانون توسعه و دوگانگی در مدیریت آژانس‌ها، کمبود ابزارهای لازم برای مدیریت و نظارت تاکسیرانی، دوگانگی مدیریت سرویس مدارس و نیز دوگانگی در ابطال و صدور کارت سوخت بخشی از مشکلات و چالش‌های سازمان است.

انتهای پیام/2202/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول