اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی:

گلستان میزبان شایسته اجلاس پیرغلامان حسینی بود

دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی گفت: گلستانی‌ها میزبان شایسته‌ای برای این دوره از اجلاس بودند.

گلستان میزبان شایسته اجلاس پیرغلامان حسینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم طاهری امشب در مراسم اختتامیه دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در مصلای نماز جمعه گرگان، اظهار داشت: برنامه‌های این دوره از اجلاس در استان گلستان با همکاری مسئولان استانی و مردم ولایتمدار این استان برگزار شد.

وی از حمایت‌های ولی‌فقیه در استان گلستان، استانداران سابق و فعلی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، نیروی انتظامی و مدیران استانی تقدیر کرد.

دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی خاطرنشان کرد: این دوره از اجلاس با حمایت رئیس و معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.

طاهری یکی از ویژگی‌های این دوره از اجلاس را حضور بیش از 600 تن از ذاکرین، مداحان، محققین و شعرای اهل بیت (ع) عنوان کرد.

به گفته وی؛ در مراسم اختتامیه این اجلاس از پنج شخصیت اهل سنت و نماینده زرتشتیان تقدیر می‌شود.

دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی ادامه داد: در این مراسم از هنرمند فیلم‌ساز عاشورایی ملی تجلیل به عمل می‌آید.

طاهری اظهار کرد: اجرای مداحی وحدت، رونمایی از پنجمین نغمات آیینی و رونمایی از لوح فشرده مستند 10 دوره گذشته با عنوان از جماران تا گلستان با عنوان ویژگی‌های دیگر این دوره از اجلاس است.

وی اضافه کرد: در این دوره از اجلاس از «مستند رادیویی» و «کتاب منشور ستایشگری» رونمایی شد.

دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی اظهار کرد: در این دوره از اجلاس ذاکرین و مداحان سرآمد جهان اسلام از کشورهای هندوستان، افغانستان و مصر حضور داشتند.

طاهری، تعداد مهمانان خارجی این دوره از اجلاس را 24 نفر عنوان کرد و متذکر شد: این تعداد مهمان خارجی از 14 کشور در این اجلاس حضور یافتند.

دبیر یازدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در پایان با بیان اینکه در این اجلاس دو نشست علمی برگزار شد، بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری و رسالت مداحان در جهان اسلام را عناوین این دو نشست علمی خواند.

انتهای پیام/83003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول