اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

ملت با شعار مرگ بر امریکا انزجارشان را به جنایات آمریکا نشان می‌دهند

امام جمعه خرم‌دره گفت: ملت ایران در 13 آبان با شعار مرگ بر امریکا تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ به جهانیان نشان خواهند داد.

ملت با شعار مرگ بر امریکا انزجارشان را به جنایات آمریکا نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به جمله «و ابواب الایمان» اظهار داشت: امامان معصوم دروازه شهر علم، حکمت، ایمان، معارف و اخلاق و احکام الهی هستند.

وی با اشاره به اینکه بالاترین شرف و بهره و امان ایمان و اعتقاد عمیق است، گفت: ایمان و عمل صالح، انسان را سرافراز و عرشی می‌گرداند و دنیا و آخرت آدمیان را آباد می‌کند.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز گفت: اگر بخواهیم به انقلاب نظام و دست آوردهای آن آسیبی نرسد، باید تفکر و اندیشه بسیجی و ایثار و فداکاری بر جامعه حاکم شود.

وی با گرامیداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 نورپور گفت: تبعید حضرت امام به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان، تسخیر لانه جاسوسی امریکا و هویت و قدر مشترک هر سه رخداد هم مبارزه با استکبار و عوامل آن است و ملت رشید ما امروز با شعار مرگ بر امریکا تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ به جهانیان نشان خواهند داد.

ناطق خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه ضمن تسلیت دهه محرم‌الحرام به اهمیت عزاداری آگاهانه و با بصیرت اشاره کرد و گفت: در کنار عزاداری و سوگواری باید به اهداف نهضت بزرگ خونین عاشورا توجه کرد و باید بدانیم امام حسین (ع) فدایی دین و قربانی امر به معروف و نهی از منکر شد.

وی در پایان به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر رکن رکین دین و ضامن اجرای دستورات دینی و بقای آن است و لذا در اسلام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و همه آحاد مردم در برابر این دو فریضه بزرگ مسئولیت دارند.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول