اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه‎آهن شمال شرق خبر داد

دستگیری 3 سارق سابقه‎دار در پلیس راه‎آهن شمال شرق

رئیس پلیس راه‎آهن شمال شرق از شناسایی و دستگیری سه سارق سابقه‎دار در ایستگاه یاتری استان سمنان خبر داد.

دستگیری 3 سارق سابقه‎دار در پلیس راه‎آهن شمال شرق

محمدرضا مالکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: با اجرای طرح مبارزه با سرقت در حوزه پلیس راه‎آهن یاتری استان سمنان، سه سارق سابقه‎دار که قصد فرار از چنگال قانون را داشتند، دستگیر شدند.

مالکی ادامه داد: با تشدید گشت‎های نامحسوس و به‎کارگیری شگردهای خاص، مأموران پلیس راه‎آهن یاتری، سه سارق سابقه‎دار را دستگیر کردند.

وی افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه نیسان در اطراف ایستگاه راه‎آهن یاتری، مأموران بی‎درنگ، محل مورد نظر را به طور نامحسوس کنترل کردند.

به گفته مالکی، مأموران در بررسی‎های صورت گرفته دریافتند که سرنشینان خودرو اقدام به سرقت آهن‎آلات و بارگیری قطعات ریلی می‎کنند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس راه‎آهن در عملیاتی ضربتی و هماهنگ دو نفر از سارقان را دستگیر کردند و نفر سوم نیز که قصد فرار با خودرو را داشت، زمانی که خود را در محاصره پلیس دید، چاره‎ای جز تسلیم نداشت.

مالکی با اعلام کشف بالغ بر نیم تن آهن‎آلات ریلی از داخل خودروی سارق، اظهار داشت: در بررسی سوابق این افراد مشخص شد هر سه افرادی سابقه‏دار هستند.

رئیس پلیس راه‎آهن شمال شرق که دفتر مرکزی آن در شاهرود استان سمنان مستقر است، ارتقای امنیت خطوط ریلی را اولویت این پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام امکانات و تجهیزات خود در راه تأمین امنیت سفر مردم استفاده می‎‎کنیم.

وی گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2249/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول