اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

سامانه هوشمند تاکسی آشفتگی‎های محاسبه کرایه را مرتفع می‎کند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با نصب سامانه هوشمند بر روی تاکسی‎ها مشکلات مربوط به محاسبه کرایه رفع می‎شود.

سامانه هوشمند تاکسی آشفتگی‎های محاسبه کرایه را مرتفع می‎کند

رضا امینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سامانه هوشمند تاکسی دارای مزیت‎هایی است که حقوق راننده و مسافر در آن لحاظ شده و باعث رفع آشفتگی‎های موجود در خصوص نحوه محاسبه کرایه تاکسی می‎شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی، سازمانی ناظر بر عملکرد رانندگان است باید به نحوی برنامه‎ریزی کرد که علاوه بر رضایتمندی شهروندان، حمایت‎های لازم از رانندگان تاکسی نیز صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: اگر در این مسیر یک طرفه عمل کنیم و حقوق رانندگان و مردم را نادیده بگیریم به طور حتم شاهد نارضایتی شهروندان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ممکن است این طرح دارای اشکالاتی باشد که قابل رسیدگی است، ولی آنچه مسلم است این طرح از نظم و قانون خاصی برخوردار بوده و در راستای رفاه حال شهروندان موثر است، لذا امیدواریم در مرحله اول مشکلات احتمالی رفع و خدمات سیستم باکیفیت بهتری ارائه شود.

امینی تاکید کرد: شورای شهر در حوزه‎های دیگر حمل‎ونقل عمومی همچون پایانه‎های مسافربری، قطار شهری، اتوبوس‌رانی و سازمان تازه تأسیس به نام سازمان حمل‎ونقل بار شهری ورود پیدا می‎کند تا بتوانیم با توجه به بودجه و امکانات قانونی در جهت ارتقای کیفیت ناوگان حمل‎ونقل عمومی عمل کنیم.

انتهای پیام/63021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول