اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

نخستین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی افتتاح شد

نخستین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی در استان کرمان با حضور مسئولان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نخستین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز نخستین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی در استان کرمان با حضور مسئولان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدرضا پور‌ابراهیمی در آیین افتتاح نخستین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی در استان کرمان اظهار داشت: نیازمند این هستیم، ظرفیت استان کرمان را برای ارتقاع جایگاه استان در بخش اقتصادی از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه مورد انتقاد بودیم که چرا در استان کرمان با این همه ظرفیت و توانایی بیشترین محرومیت‌ها را داریم و حتی می‌شود این مسئله را به کل کشور تامین داد.

پورابراهیمی بیان کرد: در فرآیند استفاده از ظرفیت‌ها امروزه حرف اول را دانش و تخصص می‌زند و بدون اشراف در حوزه مباحث تخصصی به نظر می‌رسد کار پایداری و استقلال خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: نگاه تخصصی سازمان کار و رفاه اجتماعی به مقوله کار از از رویکرد سنتی خودش به رویکرد جدید تبدیل شده است و ما باید بتوانیم از این طریق از ظرفیت‌های استان کرمان استفاده لازم را ببریم.

پورابراهیمی افزود: مراکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی باید به عنوان پلی میان دانش و کار، نگاه میان مدت و بلندمدت توسعه را در جامعه ایجاد کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رفتن به سمت تقویت کارآفرینی به جای مسئولیت در حوزه اشتغال از مدیریت جدید سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این یک فرصت مناسبی است برای اینکه ما بتوانیم زیرساخت‌هایمان را در بحث ارتقاء توانمندی‌های علمی، فنی و خدمات بیشتر انجام دهیم.

پورابراهیمی عنوان کرد: در دنیای امروز خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه کارآفرینی مسیر توسعه را هموارتر می‌کند.

انتهای پیام/80018/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول