اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

13 آبان امسال پرشورتر از همیشه برگزار می‏شود

امام جمعه بسطام تأکید کرد: یوم الله 13 آبان امسال پرشورتر از همیشه با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان برگزار می‏شود و تودهنی محکمی به استکبار و مزدوران داخلی و خارجی آن‎ها زده خواهد شد.

13 آبان امسال پرشورتر از همیشه برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، گردهمایی مشترک واحدهای مقاومت بسیج دانش‎آموزی بسطام ظهر امروز به مناسبت بسیج دانش‏آموزی برگزار شد.

این همایش مشترک با حضور مسئولان نظامی و انتظامی بسطام، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش بسطام، مسئولان بسیج دانش‏آموزی و بیش از 250 دانش‏آموز بسیجی از واحدهای مختلف امیدان، پویندگان و پیشگامان بسیج دانش‏آموزی حوزه ایثار در مدرسه 17 شهریور بسطام برگزار شد.

امام جمعه بسطام در این مراسم در سخنانی با تبریک هفته بسیج دانش‏آموزی و گرامیداشت روز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش‏آموزی اظهار کرد: دانش‎آموز بسیجی سنبل و نمونه کامل یک نوجوان ولایت‎مدار، ساعی و کوشا در عرصه علم و عمل است و باید این ویژگی‎ها را حفظ کند.

حجت‏الاسلام علی رضوی‎نسب با بیان اینکه سنبل دانش‏آموزان شهید فهمیده و شهدای دانش‏آموز هستند، بیان کرد: شهدا چراغ راه و راهنمای ما در مسیر حرکت به سمت پیشرفت، اعتلا و ترقی هستند و باید با الگوبرداری درست از آن‎ها به پیشرفت و تعالی اسلام و نظام‎مان کمک کنیم.

وی با اشاره به روز مباهله گفت: در این روز پیامبر برای اثبات حقانیت اسلام به مصاف مسیحیان رفت و پیروز و سربلند شد و اسلام حقانیت خود را بر همه ادیان آسمانی ثابت کرد.

امام جمعه بسطام افزود: مسیحیان از قبول اسلام امتناع کردند و پیامبر آنها را به مباهله یعنی قسم خوردن دعوت کرد و مسیحیان وقتی دیدند پیامبر با علی (ع)، فاطمه (س) و حسنین(ع) آمدند، ترسیده و حقانیت دین اسلام و پیامبر را پذیرفتند.

رضوی‏نسب تأکید کرد: اسلام دین کامل و جامعی است که بر همه ادیان الهی برتری و حجت دارد و کافران به همین دلیل با اسلام مخالف هستند و این مخالفتشان همچنان ادامه‎دار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام هرگز از مبارزه علیه اسلام دست‌بردار نخواهند بود و ما با توجه به فرمایش قرآن باید با این کافران مقابله کنیم تا فتنه‏ها پایان پذیرد.

امام جمعه بسطام با اشاره به روز 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: امام راحل (ره) این کار را انقلاب دوم نام نهاد که مهم‎تر از انقلاب اول بود؛ چرا که کاخ کفر و استبداد استکبار و قرارگاه جاسوسی آن‎ها در داخل کشور منهدم شد.

رضوی‏نسب بیان کرد: 13 آبان روز مقابله با استکبار و استکبارگران است و باید این روز مانند سایر روزهای بزرگ این انقلاب گرامی داشته شود و به استکبار و ایادی او فهمانده شود که این انقلاب و مردمش تا آخرین نفس برابر استکبار ایستادگی خواهند کرد و عقب‎نشینی معنایی نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: یوم الله 13 آبان امسال پرشورتر از همیشه با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان برگزار خواهد شد و تودهنی محکمی به استکبار و مزدوران داخلی و خارجی آن‎ها زده خواهد شد.

در این مراسم زندگی‏نامه دانش‏آموز شهید احمدرضا عباسی شهید شاخص قشر دانش‏آموزی بسیج در سال جاری قرائت شد و گروه سرود واحد مقاومت پوینده 17 شهریور سرودی را با موضوع روز بسیج دانش‏آموز و شهادت شهید فهمیده اجرا کردند.

انتهای پیام/2249/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول