اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور دانش‌آموزان بوشهری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم 13 آبان با حضور بیش از 6 هزار دانش‌آموز و دانشجوی بوشهری و با سخنرانی دکتر فیروزکوهی عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین (ع) خبر داد.

برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور دانش‌آموزان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی، ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی که با حضور اعضا در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در شهر بوشهر ساعت 8:30 صبح 13 آبان‌ماه از میدان قدس با حضور دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان دانشگاه‌های این شهر آغاز و در مصلای جمعه مرکز استان با سخنرانی دکتر فیروزکوهی عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین (ع) برنامه‌ها ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم تظاهرات روز 13 آبان با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان 10 شهرستان همزمان با سراسر کشور به‌صورت باشکوه و بی‌نظیر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برنامه‌هایی از سوی ادارات برای همین منظور تدوین و طراحی شده که طبق روال و به ترتیب در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام می‌شود.

وی اجرای سرود دانش‌آموزی و ایستگاه نقاشی با موضوع "مرگ بر آمریکا"، قرائت بیانیه و سخنرانی را از دیگر برنامه‌های روز بزرگداشت 13 آبان عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان، مسئولان و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و سرمایه‌گذاری برای این قشر از جامعه؛ انقلاب را از تهدیدات داخلی و خارجی بیمه می‌کند.

بحرانی اظهار کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند؛ آمریکا همان شیطان بزرگ است و ملت ایران این ظالم مستکبر را فراموش نخواهند کرد و آنها همیشه در ادوار مختلف زمانی به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و تا آمریکا مطالبات رسمی کشور و به حق ملت ما را به رسمیت نشناسد و بخواهد نسبت به ایران تحریم‌ها تداوم ببخشد، مذاکرات بی‌حاصل است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امام خمینی (ره) که در آن زمان بیان داشتند تنها اتباع خارجی برای ما، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا همیشه مدافع هم‌پیمانانش بوده و خواهد بود.

یادآور می‌شود، در ادامه این جلسه، هر یک از مسئولان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان پرداختند و مقرر شد تمامی اقدامات و تمهیدات لازم جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه همزمان با سراسر کشور ساعت 8:30 صبح انجام شود.

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول