اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس:

فریادهای ضد استکباری مردم در روز 13 آبان دنیا را متحیر می‌کند

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فریادهای ضد آمریکایی و ضد استکباری مردم ایران در روز 13 آبان دنیا را متحیر خواهد ساخت.

فریادهای ضد استکباری مردم در روز 13 آبان دنیا را متحیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید مهدی عارفی که اخیراً توسط اشرار مسلح در منطقه سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمده، اظهار داشت: شهدا راه خودشان را انتخاب کردند و ما باید بتوانیم مسیر آنان را ادامه دهیم و مسئولیت خطیری داریم.

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی دشمن، 13 آبان را روز بزرگ ملت ایران علیه استکبار جهانی نام برد و افزود: فریادهای خروشان مردم ایران در این روز دنیا را متحیر خواهد ساخت.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی، مردم ایران را خوب می‌شناسد و می‌داند ملت ایران با این اقدامات آبدیده‌تر می‌شود.

وی توان نظامی و امنیتی ایران را مقتدرانه توصیف کرد و افزود: راه امام و شهدا و راه ولایت، در ملت ما نهادینه شده و جداشدنی نخواهد بود؛ شما خانواده‌های معظم شهدا با پیروی از مولایمان امام حسین (ع) باید صبور باشید چون موفقیت و پیروزی از آن ملت ایران و مسلمانان است.

در این دیدار که مسئولان اجرایی شهرستان حضور داشتند، حسین عارفی پدر شهید عارفی با تشکر از حضور همه مسئولان و مردم شریف منطقه، افزود: آنچه داشتیم هدیه کردیم و این کمترین سپاس در برابر نعمات خداوند بزرگ است.

وی از مردم ایران خواست با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان دل رهبری و شهدا و رهروان ولایت را شاد کنند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول